Gå til innhold

Cheats til Uncharted?

AndersT2

Anbefalte innlegg

Ok ikke ta livet av meg enda.

Jeg har PS3, og bruker den nesten ikke til spill, grunnen er at jeg aldri greier å få skikkelig kontroll over kontrolleren. Har prøvd og prøvd, men jeg er og blir muse-mann på PC.

Spesielt er dette ett problem på FPS spill, det er for meg rett og slett helt umulig å styre.

Men "Uncharted: Drakes Fortune" som jeg testet som demo, ser ut til å fenge, og jeg har lyst til å spille det. (jeg kan få byttet det til meg).

Så finnes det noe cheats eller noe slikt så jeg kan få uendelig liv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig, prøvde også demoen, syntes den var vrien, daua hele tida.

Jeg har alltid brukt cheats (action replay->ps1,ps2,gamecube), blitt avhgengig av cheats, synes jeg får mer ut av spillet og mer valuta for penga.

Det ser ut som det drøyer med en action-replay til ps3, kjipt.

..hvor har det egentlig blitt av alle innebygde "button-cheats" som var i alle spill før,

ser ut som utviklerne har slutta å legge dette inn, da de fleste spill har "save" funksjon.

Men det hadde vært kult om dette kom tilbake på ps3.

Har ikke hørt om noen cheats til Uncharted, ikke annet enn at man kan laste ned 100% saver fra nett, men det er jo ikke like kult som evig liv, ammo og alle våpen :-)

Lenke til kommentar

Pussig, jeg har aldri vert noen musemann :p Alltid stikkene for meg...

Cheatsene som ligger i Uncharted er for det meste av den visuelle typen, som skins, toon Drake (diger overkropp og tynne bein), baseball t-shirt, sorthvitt-filter, nextgen filter (masse brunt og bloom, som i nextgen-spill). De eneste glitchene som endrer gameplay er våpenglitcher som gir deg et gevær, en pistol av fritt valg og granater og uendelig ammo. Dette må selvfølgelig låses opp via skill points.

Lenke til kommentar

Litt E-penis faktor i denne tråden vil jeg si. Åpner opp og en person sier hvordan han føler det er å spille og spør etter hjelp. Så ut av ingensteder kommer kommentarer som at "det klarer bror min på 8" og "klarer du ikke det trenger du ikke PS3 i utgangspunktet".

Nå er jeg kanskje litt overkritisk her, men det hjalp han vel ikke så veldig mye. Eneste målet med slike kommentarer er vel at man skal føle seg bedre med egne prestasjoner. Ikke alle er like flinke i alle ting. Noe er ikke like naturlig for andre som for deg, men det er ingen vits i å rakke ned på dem for det. Spesielt hvis de ikke har spilt så mye med kontroller før. Da tar det litt tid å bli vant til det.

Ikke alle var født mestrer som mange andre her på forumet tydeligvis er.

[/rant]

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Anbefaler at du tar det med ro. Ikke løp inn i situasjoner som rambo. Bruk omgivelsene rundt deg til å gi deg beskyttelse, og skyt fra cover. Pistolen er nøyaktig og bra. AK'en er også grei, og du finner mye ammo. Pumpehaglen er bare for nærkamp. Spillet er egentlig ikke så vanskelig, men jeg fant selv plasser hvor jeg døde x-antall ganger på grunn av at jeg ikke var forsiktig nok. Spilte gjennom spillet på medium.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testa disse selv, så jeg aner ikke om de fungerer

Her har du noen knappekombinasjoner cheats :

L2, Right, Up, Square, Left, Triangle, R1, Down unlocks video

Making a Cutscene - Grave Robbing

Go to rewards, and highlight Making a Cutscene - Grave Robbing

Code Effect

Left, R2, Right, Up, L2, Triangle, Square, Down Unlocks video

Making a Cutscene - Time's Up

Go to rewards, and highlight Making a Cutscene - Time's Up

Code Effect

L1, Right, Square, Down, Left, Triangle, R1, Up Unlocks video

Unlock Concept Art Gallery - Bonus 2

Go to rewards and highlight Concept Art Gallery - Bonus 2

Code Effect

Square, L1, Right, Left, Down, R2, Triangle, Up Unlocks Bonus concept art gallery 2

Drake's Baseball T-Shirt

To unlock this code go into the bonuses menu in the pause screen then enter the rewards menu

Password Effect

left,right,down,up,TriangleR1,L1,Square Unlock Drake's Baseball T-Shirt

Lenke til kommentar
Til trådstarter: Anbefaler at du tar det med ro. Ikke løp inn i situasjoner som rambo. Bruk omgivelsene rundt deg til å gi deg beskyttelse, og skyt fra cover. Pistolen er nøyaktig og bra. AK'en er også grei, og du finner mye ammo. Pumpehaglen er bare for nærkamp. Spillet er egentlig ikke så vanskelig, men jeg fant selv plasser hvor jeg døde x-antall ganger på grunn av at jeg ikke var forsiktig nok. Spilte gjennom spillet på medium.

Jeg prøvde å ta det med ro når jeg møtte de første på demoen. Men siden de da er på avstand, så blir det rett og slett umulig for meg å få siktet inn siktet og skyti på dem før de tar meg.

Selv om jeg ikke er spesielt god på spill, så syntes jeg det er moro, spesielt når det er en historie som også fortelles. Men det er aldri moro med ett spill når man ikke kommer lengre enn 2 minutter inn i det uten å komme videre. Da mister jeg rett og slett tolmodigheten til å sitte å prøve om og om igjen. Selv på easy.

Har testet mange av demoene, og ingen av de passer meg når det kommer til styring dessverre.

Og PS3 har jeg egentlig kun for Blu-ray, da det var første maskin ut som fungerte sånn tålig bra. Den skal etter hvert byttes ut, siden den ikke er i topp klasse i kvalitet lenger.

Lenke til kommentar

Synes det blir tåpelig å kritisere noen for ikke å være flink nok. Jeg synes selv mange spill er alt for vanskelige og kunne gjerne tenkt meg å bruke cheats også. Spiller for tiden God of War 2 og mange steder må jeg drive å gjøre ting igjen og igjen og igjen og igjen for å få det til. På easy! Har jeg da ikke rett til å ha playstation og bør bare gå og legge meg? Hva om jeg vil vite hva som skjer videre med Kratos men ikke har lyst å sitte å trykke iherdig på knappene uten å komme noen vei? Det er forskjell på folk, dere bør respektere det. Ikke alle som sitter å spiller dagen lang.

Til deg over ang. blu-ray så er jo ps3 en av de få spillerne som faktisk forbedrer seg (med firmware updates). Med siste oppdatering fikk den støtte for profile 1.1, i tilfelle du ikke fikk med deg det. Men det ble kanskje litt off topic :)

Endret av arokh
Lenke til kommentar
Til deg over ang. blu-ray så er jo ps3 en av de få spillerne som faktisk forbedrer seg (med firmware updates). Med siste oppdatering fikk den støtte for profile 1.1, i tilfelle du ikke fikk med deg det. Men det ble kanskje litt off topic :)

Har full kontroll på den biten, siden det er film fan jeg er.

Men selv om den blir oppdatert til nyere profiler. Så har det faktisk ikke skjedd noe på bilde og lyd fronten siden starten. (Utenom firmware 1.90 el 1.91 som forbedre DVD oppskaleringen enormt).

På bilde og lyd så har den faktisk blitt forbigått av de fleste spillerene. Min egen Sony S300 (Sone A), er bedre på alt utenom oppstart/loade tider samt True HD dekoding.

Og alle som liker film, sitter å venter på DTS Master HD dekoding. Noe som vil forbedre lyden på enkelte filmer.

Men utenom dette så har ikke PS3 blitt noe bedre i det hele tatt. (jo da, den fikk 1080p/24 som jeg ikke får utnyttet enda)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Greit nok at spillet kanskje er vanskelig enkelte steder for musemenn(som jeg var før jeg spilte Uncharted+PS3 for første gang, som var rett etter jul). Jeg sleit litt med aim og slikt i starten, men vendte meg kjapt til det når jeg prøvde noen par ganger. Om du skal kjøpe (har forstått det slik at du ikke har kjøpt det enda) ville jeg absolutt ikke begynt med cheats. Prøv deg frem noen ganger på easy og tålerer at du dør et par ganger et par steder og det burde gå fint :)

"Musevanen" gir seg etterhvert..

Ellers, cheats er enkelt å få tak i ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...