bruker9842 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei. Vi skal ha et Treningsprogram på skolen der vi skal trene selv i 4 uker 2 økter i uka og vi skal skrive ned hva vi ska gjøre i hver av øktene, og deretter logg om hvordan det gikk. Jeg har valgt Styrke der alternativene er - Styrkeøvelser med kroppen som vekt - Øvelser med vektstang,manualer,apparater - Dynamise øvelser - Statiske øvelser Noen som har idè om hva jeg kan gjøre i øktene? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 mitt tips, åpne teori boka di. der står det tips i fleng. (snakker av egen erfaring) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei. Vi skal ha et Treningsprogram på skolen der vi skal trene selv i 4 uker 2 økter i uka og vi skal skrive ned hva vi ska gjøre i hver av øktene, og deretter logg om hvordan det gikk. Jeg har valgt Styrke der alternativene er - Styrkeøvelser med kroppen som vekt - Øvelser med vektstang,manualer,apparater - Dynamise øvelser - Statiske øvelser Noen som har idè om hva jeg kan gjøre i øktene? Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt et fullkropps styrkeprogram. Dette vil innebære dynamiske øvelser med stang og manualer. Øvelsene får du finne selv, for nå skal jeg dusje. Det finnes mange gode fullkroppsprogrammer du kan låne øvelser av. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå