Haansi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, da har jeg fått lastet ned updaten, og har blandede inntrykk. Har ikke fått testet ringinga enda, siden jeg ikke har mic, men stusser veldig over hvorfor det ikke er mulig å sende tekstmeldinger... Noen som har meninger? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Meh, dårlig at det bare er på slim versjonen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det hadde visst sine grunner. Husker ikke hva det var dog. I tillegg er jo Sony selvfølgelig interessert i å selge fler PSPer.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hvordan kan du ha blandede inntrykk når du ikke har ringt engang? Endret 30. januar 2008 av arokh Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det hadde visst sine grunner. Husker ikke hva det var dog. I tillegg er jo Sony selvfølgelig interessert i å selge fler PSPer.. PSP Slim/lite har mer minne, det er grunnen. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvor mye minne har SLIM? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dobbelt så mye mer enn det den gamle hadde (if im not mistaken) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) tjukk: 32 og tynn: 64 mb http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_P...e_Slim_and_Lite Endret 30. januar 2008 av hardkjerne Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har det kommet en ny update til den feite pspen også? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jepp. Samme updaten bare uten Skype. Økt støtte for PSN titler + noe som heter Go Messenger Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jepp. Samme updaten bare uten Skype.Økt støtte for PSN titler + noe som heter Go Messenger Go Messenger, er det noe ala MSN? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 GO!Messenger tror jeg bare skal være et kommunikasjonsmiddel mellom PSP-brukere. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 GO!Messenger tror jeg bare skal være et kommunikasjonsmiddel mellom PSP-brukere. GO! Messenger er vel med på SLIM-updaten også? EDIT: Når jeg har trykket på GO! Maeesenger-ikonet og går til vebiden for å laste ned så finner jeg ingen steder jeg kan laste det ned. Det står også "COMING SOON" til venstre, betyr dette at tjenesten ikke kan tas i bruk enda? Vet noen i så fall når man kan begynne å bruke den? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, messengeren er ikke kommet enda. Den skal komme asap. Nettstedet har allerede oppdatert seg siden i går. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei, messengeren er ikke kommet enda. Den skal komme asap. Nettstedet har allerede oppdatert seg siden i går. Vet noen noe mer om når GO! Messenger kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå