dTd Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hallo, var innom en butikk og skulle ha meg ny deo i dag. Så kom ho som jobbet der med en lacoste deo, syns den luktet ok så tok den, men denne var vist den siste de hadde i butikken så jeg også "tester" parfymen gratis med på kjøpet, jeg lurte da på om det egentlig er noe forskjel på den testerparfymen og vanlig parfymen? fordi jeg har alltids trudd at de bare tok opp en parfyme i butikken og satte på tester klistremerket, men jeg merket at flasken fra lacoste var merket med tester/demonstration det var liksom inngravert i glasset slik somm ingrediensene bare lurer fordi jeg ikke ser noen grunn til å ha en egen demoflaske men det er jo bare min mening da hehe Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Er samme produkt, men den at det er gravert inn tester var ny for meg. Sett klistremerker som ligner og kjennes ut som det er gravert inn men. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) ja var litt rart at den var inngravert :S står liksom akkurat der ingrediensene står, like over slik at det ser ut som det er ingrediensene, men men ;P bare lurte jeg, fikk jo flaska graits på kjøpet med deoen var og ca 60-70% igjen av parfymen så er greit for meg Edit: la til bilde og jeg lite å gjøre Endret 30. januar 2008 av ClaW64 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Testere inneholder akkurat den samme parfymen som de ekte. Eneste forskjellen er at de ikke kommer i en boks, beholderne er enklere og oftest uten kork. Slik at de er billigere å produsere og billigere for butikker å kjøpe. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Den Lacoste Parfymen har, og bruker jeg. Ingridiensene er egentlig ikke inngravert på flaska heller.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Spesielt.. Men du var heldig da Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Testere inneholder akkurat den samme parfymen som de ekte. Eneste forskjellen er at de ikke kommer i en boks, beholderne er enklere og oftest uten kork. Slik at de er billigere å produsere og billigere for butikker å kjøpe. okei,, tenkte det måtte bli noe slik takk for opplysningen da Spesielt.. Men du var heldig da ja ble ganske glad når jeg fikk den flaska med på kjøpet Endret 29. februar 2008 av ClaW64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå