Gå til innhold

er det forskjell på "test" parfyme og vanlig parfyme?

dTd

Anbefalte innlegg

Hallo,

var innom en butikk og skulle ha meg ny deo i dag. Så kom ho som jobbet der med en lacoste deo, syns den luktet ok så tok den, men denne var vist den siste de hadde i butikken så jeg også "tester" parfymen gratis med på kjøpet, jeg lurte da på om det egentlig er noe forskjel på den testerparfymen og vanlig parfymen? fordi jeg har alltids trudd at de bare tok opp en parfyme i butikken og satte på tester klistremerket, men jeg merket at flasken fra lacoste var merket med tester/demonstration det var liksom inngravert i glasset slik somm ingrediensene :p

bare lurer fordi jeg ikke ser noen grunn til å ha en egen demoflaske :p men det er jo bare min mening da hehe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja var litt rart at den var inngravert :S står liksom akkurat der ingrediensene står, like over slik at det ser ut som det er ingrediensene, men men ;P bare lurte jeg, fikk jo flaska graits på kjøpet med deoen :p var og ca 60-70% igjen av parfymen så er greit for meg :D

Edit: la til bilde og jeg :p lite å gjøre :whistle:

post-38549-1201713253_thumb.jpg

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Testere inneholder akkurat den samme parfymen som de ekte. Eneste forskjellen er at de ikke kommer i en boks, beholderne er enklere og oftest uten kork. Slik at de er billigere å produsere og billigere for butikker å kjøpe.

okei,, tenkte det måtte bli noe slik :p

takk for opplysningen da :)

Spesielt.. Men du var heldig da :)

ja ble ganske glad når jeg fikk den flaska med på kjøpet :)

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...