Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor har Honda stoppet å produsere Honda CBR 600F?

Anbefalte innlegg

Dette er etter min mening en utrolig bra sykkel, som for meg kanskje passer helt perfekt. Mange andre er med meg, og jeg kan derfor ikke finne noen logisk grunn til at Honda valgte å slutte å produsere denne sykkelen. I dag må man evt. kjøpe Honda 600R (mye mer sportslig), eller VFR (dyrere). Er det noen her som vet grunnen til at man sluttet å produsere denne sykkelen, evt. som kan komme med gode grunner til at de sluttet?

På forhånd takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BIKE KATALOGEN 2008

NY HONDA CBF 600 SA/N OPPDATERT ALLROUNDER, men den har lite kåpe rundt seg

ligner litt på Yamaha FZR eller FAZER som den blir kalt, konkurent med halvnaken sykkel

CB600F HORNET testvinner

Ser ut som 600f er tatt vekk med helkåpe

NY versjon av FIREBLADE 1 LITEREN

NY HORNET 1 LITER

NY TRANSALP 700CCM

NY DN-01 MED AUTOMAT GIR

Jeg tror grunnen er mer modeller faser ut den gamle, pga FZR suksessen til yamaha og mindre salg av cbf helkåpe, tenker på forsikring og sportouring premier framfor RR, ny versjon gir økt salg samt lavere forsikring statistikk etc, u never know.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
BIKE KATALOGEN 2008

NY HONDA CBF 600 SA/N OPPDATERT ALLROUNDER, men den har lite kåpe rundt seg

ligner litt på Yamaha FZR eller FAZER som den blir kalt, konkurent med halvnaken sykkel

CB600F HORNET testvinner

Ser ut som 600f er tatt vekk med helkåpe

NY versjon av FIREBLADE 1 LITEREN

NY HORNET 1 LITER

NY TRANSALP 700CCM

NY DN-01 MED AUTOMAT GIR

Jeg tror grunnen er mer modeller faser ut den gamle, pga FZR suksessen til yamaha og mindre salg av cbf helkåpe, tenker på forsikring og sportouring premier framfor RR, ny versjon gir økt salg samt lavere forsikring statistikk etc, u never know.

Takker =) Dette er faktisk en god grunn, som jeg kan godta. Har ikke tenkt på at Hornetten kan ha tatt over for cbr600... =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...