Gå til innhold

Hjelp ved valg av bærbar PC

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc men jeg som mange andre sliter med å vite hvilken som er best egnet mine behov. Jeg er på jakt etter en pc hvor jeg kan laste ned mye filmer og en hel haug av sanger og ha en del programmer. Jeg skal ikke bruke pcn til noe spill eller noe spesielt, men at den er ikke blir treg bare fordi jeg har 50 filmer lagret på hardisken er et must. Jeg vil også at den skal ha et integrert webkamera som faktisk er ganske bra. Siste bærbare pc jeg kjøpte betalte jeg 10 tusen for å den ble treg og hang seg opp etter bare et par måneder så jeg måtte begynne å fjerne en del filmer og sanger. Dette vil jeg ikke gjøre igjen. Noen forslag til hvilken pc som egner seg for mitt bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Acer Aspire 5720Z

Har denne og den er veldig bra! "Bare" 160GB på min, men nå er den kommet med 200GB som bør gi deg god plass til filmer. Den er på forhånd delt inn i 2 like store partisjoner C: og D:, så da kan du ha programmer og filmer på hver sin.

Glimrende skjerm og god lyd! Stabil og god og jeg syns den er helt toppers til sånt bruk som du etterlyser.

Men hva slags programmer tenkte du på? Videoredigering o.l kan bli litt tregt på denne. Spill av en viss tyngde er heller ikke å anbefale, bare så du vet det selv om det ikke var ønskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...