TheMoonMan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå er det startet et nytt rotteforum for alle rotteinteresserte der ute. Med folk med masse kunnskap om rotter, sykdommer osv, vil du både få hjelp og finne likesinnede. Det er også en egen oppdrettsseksjon. Forumet er av nyeste standard, og er både brukervenlig og inneholder en masse ting andre forumet ikke har. Tin - Tamrotter i Norge Alex:D Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Så bra! Har jo vært et par rotte spørsmål her i det siste.. (mener jeg linket til et tamrotteforum i en tråd, men det var vel stengt). Har har lyst på ei rotte Men jeg kan ikke ha.. Bikkja kommer til å spise den opp. Endret 30. januar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Oly Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Trur ikke rotter er det rette kjæledyret hvis du skal ha jentebesøk. Uansett hvor snill eller tam rotten er, hopper nok jentene på en stol og hyler (stereotyper) Lenke til kommentar
intet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Trur ikke rotter er det rette kjæledyret hvis du skal ha jentebesøk. Uansett hvor snill eller tam rotten er, hopper nok jentene på en stol og hyler (stereotyper) Nåja. De fleste jeg kjenner som er rotteeiere, er jenter - inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Gilraen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Trur ikke rotter er det rette kjæledyret hvis du skal ha jentebesøk. Uansett hvor snill eller tam rotten er, hopper nok jentene på en stol og hyler (stereotyper) Hehe er MANGE jenter som liker rotter. Jeg er ei jente og har hatt 17 rotter til sammen. Da jeg jobbet i dyrebutikk var det bortimot like mange jenter som kjøpte rotter som gutter. På rottefesten 2007 arrangert av Norsk Tamrotteforening var det ikke mangen gutter som var med.. 1 eller 2 stk tror jeg det var. Resten var bare jenter i alle aldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå