CCola Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Heisann, har fått ett gammelt skjermkort hos en kompis, og har innstalert det i maskinen. Kortet er ett Ati Radeon 9800. Hvor kan jeg finne tempen til dette? Finner ikke noe i Everest, og heller ingenting på ATi Catalyst Control center.. Noen som vet? Takk! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Om jeg ikke husker feil så var det bare 9800XT som fikk temparatur måler innebygget. Vanlig 9800 og 9800 Pro hadde ikke denne funksjonen, så jeg tror ikke at du har noe alternativ til å sjekke temp. Om du skal klokke så må du se etter "artifacts" eller grafikk problemer som dukker opp ved høy temp og eller belastning. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg tror du har rett der 007CD. Noen 9600XT fikk vel også temp.måler.Dersom du ikke finner noe i everest eller driverene er det dødfødt. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Last ned ATITool. Artifacts vil komme opp som gule pixler (gjorde ivertfall d paa mitt 9600 XT). Dette programmet s0ker automatisk etter h0yeste stabile clock, saa det er trygt aa bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå