Gå til innhold

Den Store RPG-Tråden

Eriqo

Anbefalte innlegg

Er samme type spiller som deg..pleier å spore litt av og det er oblivion perfekt til ;P

tro jeg brukte nermere 200 timer..(med alle xp)

ellers kan jeg anbefale:

gothic 3

fable: the lost chapters(litt gammelt, men et av de beste spillene jeg har spilt)

ikke RPG, men konge spill:

doom3

F.E.A.R

Crysis

Timeshift

de to sistnevnte runnet jeg nå på nyåret..(fantastiske spill)

Mvh. 2ball(s)

Crysis virker mega fett, men da jeg IKKE SPILLER PÅ PC, så er det nok ikke noe for meg.

Laster ned Blue Dragon imorgen. Kan være intressangt. :)

Fable: The lost chapters har jeg ikke prøvd, men Fable har jeg og jeg sier dette helt seriøst: det er det beste spillet jeg noen gang har spillt. Det var spillet jeg brukte mest tid på gjennom min barndom. Brukte vel et år på å runne det, da jeg som regel bare løp rundt og koste meg. GJETT OM FABLE 2 SER KULT UT!

T

Kanskje jeg skal gjøre om tråden til RPG-tråd? :p

Hva?! har fable 2 kommet ut? Kan du tipse meg om hvor jeg kan kjøpe det? har så inderlig lyst på det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er samme type spiller som deg..pleier å spore litt av og det er oblivion perfekt til ;P

tro jeg brukte nermere 200 timer..(med alle xp)

ellers kan jeg anbefale:

gothic 3

fable: the lost chapters(litt gammelt, men et av de beste spillene jeg har spilt)

ikke RPG, men konge spill:

doom3

F.E.A.R

Crysis

Timeshift

de to sistnevnte runnet jeg nå på nyåret..(fantastiske spill)

Mvh. 2ball(s)

Crysis virker mega fett, men da jeg IKKE SPILLER PÅ PC, så er det nok ikke noe for meg.

Laster ned Blue Dragon imorgen. Kan være intressangt. :)

Fable: The lost chapters har jeg ikke prøvd, men Fable har jeg og jeg sier dette helt seriøst: det er det beste spillet jeg noen gang har spillt. Det var spillet jeg brukte mest tid på gjennom min barndom. Brukte vel et år på å runne det, da jeg som regel bare løp rundt og koste meg. GJETT OM FABLE 2 SER KULT UT!

T

Kanskje jeg skal gjøre om tråden til RPG-tråd? :p

Hva?! har fable 2 kommet ut? Kan du tipse meg om hvor jeg kan kjøpe det? har så inderlig lyst på det!

nei det er ikke kommet ut enda, men det er ikke så lenge til :p

*glede seg som en liten speiderjente*

Lenke til kommentar
Når? *hive seg med i gledegjengen*

Usikkert. En gang i 2008 håper jeg :)

Denne gangen er det enda friere enn 1`ern. i det forrige var det spesielle stier man måtte gå, mens nå kan man gå hvor man vil. Er det er gjerde; HOPP OVER DET! Osv :p :p :D

Lenke til kommentar

Det er vi! Noen som har noe informasjon om dette spillet og/eller info om utgivelsesdato for Fable 2?

Too Human ser utrolig lovende ut. Skal visstnok være en trilogi.

La oss si du kommer til level 45 i Spill Nr 1. Når du putter inn spill nr 2, så er du fortsatt i level 45 med samme rustning, sverd osv. DET virker kult det.

Fallout 3 er jo også et rollespill som kommer ut i år. Ser lovende ut det også! :)

Lenke til kommentar

Sitter og koser meg med Oblivion nå.

Kjempe kult spill!

Men jeg synes det tar sinnsykt lang tid å gå fra sted til sted! Spillet er jo så utrolig stort! Fantastisk! MEn er det noen måte å reise kjappere? Eller må man rett og slett gå?

:)

Lenke til kommentar
Sitter og koser meg med Oblivion nå.

Kjempe kult spill!

Men jeg synes det tar sinnsykt lang tid å gå fra sted til sted! Spillet er jo så utrolig stort! Fantastisk! MEn er det noen måte å reise kjappere? Eller må man rett og slett gå?

:)

Stjel en hest;)

Lenke til kommentar
Jeg prøvde Two Worlds demoen, falt ikke i smak. Ja Oblivion var vanskelig å forstå i begynnelsen, men begynner å fatte det nå, har kjøpt GOTY edtition:D

Ditto! Da er vi to! Fikk i posten igår! Har skjønt det meste nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...