Gå til innhold

Den Store RPG-Tråden


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mass Effect, Blue Dragon og Oblivion er spill jeg anbefaler. Kanskje mest Oblivion Game of the Year Edition, da du får med Knights of the Nine og Shivering Isles. I tillegg nevnte du jo spillet selv :)

 

Kjempebra spill er de alle.

Jeg brukte 30 timer på disc 1 av Blue Dragon (har så vidt begynt på disc 2).

Jeg har hittil brukt 38 timer på Mass Effect, og mangler fortsatt en del å gjøre.

Jeg aner ikke hvor lang tid jeg har brukt på Oblivion, men jeg forsikre deg om at det er mange timer. Og jeg har ennå ikke satt mine bein på Shivering Isles (tar det til slutt).

 

Men nå er det slik at jeg tar meg god tid med spill. Utforsker og leter etter ting osv.

 

Vet ikke hvor stor hjelp dette var, men...

Lenke til kommentar
Mass Effect, Blue Dragon og Oblivion er spill jeg anbefaler. Kanskje mest Oblivion Game of the Year Edition, da du får med Knights of the Nine og Shivering Isles. I tillegg nevnte du jo spillet selv :)

 

Kjempebra spill er de alle.

Jeg brukte 30 timer på disc 1 av Blue Dragon (har så vidt begynt på disc 2).

Jeg har hittil brukt 38 timer på Mass Effect, og mangler fortsatt en del å gjøre.

Jeg aner ikke hvor lang tid jeg har brukt på Oblivion, men jeg forsikre deg om at det er mange timer. Og jeg har ennå ikke satt mine bein på Shivering Isles (tar det til slutt).

 

Men nå er det slik at jeg tar meg god tid med spill. Utforsker og leter etter ting osv.

 

Vet ikke hvor stor hjelp dette var, men...

 

Det ga litt hjelp ja! :)

Mass Effect har jeg. :p

Ja, det var GOTYE jeg tenkte meg. Får jo med de to tilleggspakkene som du sa.

Blue Dragon. Er ikke det det JRPG? (Japan)Det må jeg se nærmere på..

Lenke til kommentar

Blue Dragon er et JRPG ja, men fantisk veldig bra. Det kommer på 3 DVD-er så det er ganske langt. Og som jeg sa brukte jeg 30 timer på disc 1. Veldig pene omgivelser i det spille. Kampene kan bli litt ensformige, men jeg mener det absolutt er verdt et forsøk. Om det virker interessant, skal det finnes en demo på Marketplace :)

Jeg synes ikke demoen var noe særlig. Jeg hadde faktisk ikke tenkt til å kjøpe spillet etter at jeg prøvde demoen, men så fikk jeg øye på en video av de 10 første minuttene i Blue Dragon, og da var jeg solgt.

Lenke til kommentar

Tenkte å legge til at Oblivion har et veldig spesielt level/skill system som skiller det fra de fleste andre rpg'er. Mangen liker dette systemet, men jeg mislikte det sterkt og klarer bare ikke å like Oblivion uansett hvor mye jeg prøver. Det kan være lurt å stille spørsmål i Elder Scrolls delen av forumet hvordan dette systemet fungerer hvis du mener det kan være avgjørende om du skal kjøpe det eller ikke.

Lenke til kommentar
Haha bossmusikken i Blue Dragon er så latterlig dårlig at den er bra. Har den på ipod-en min :D Demoen til Blue Dragon ligger på xbox live. Sjekk den ut før du kjøper spillet. Det er litt spesielt. Snart kommer jo muligens Too Human, Ninja Gaiden 2 etc. ellers så finnes flere multiplattformspill.

 

 

Ja, Too Human ser jeg utrolig frem til! Noen som vet når dette kommer?

Ifølge tothegame.com er det 6.februar, men det tviler jeg på. :S

Noen som vet noe?

 

Ninja gaiden 2 ser artig ut. greit å sette seg ned en gang iblant og slice folk..

Lenke til kommentar
Mass Effect, Blue Dragon og Oblivion er spill jeg anbefaler. Kanskje mest Oblivion Game of the Year Edition, da du får med Knights of the Nine og Shivering Isles. I tillegg nevnte du jo spillet selv :)

 

Kjempebra spill er de alle.

Jeg brukte 30 timer på disc 1 av Blue Dragon (har så vidt begynt på disc 2).

Jeg har hittil brukt 38 timer på Mass Effect, og mangler fortsatt en del å gjøre.

Jeg aner ikke hvor lang tid jeg har brukt på Oblivion, men jeg forsikre deg om at det er mange timer. Og jeg har ennå ikke satt mine bein på Shivering Isles (tar det til slutt).

 

Men nå er det slik at jeg tar meg god tid med spill. Utforsker og leter etter ting osv.

 

Vet ikke hvor stor hjelp dette var, men...

Er sqamme type spiller som deg..pleier å spore litt av og det er oblivion perfekt til ;P

tro jeg brukte nermere 200 timer..(med alle xp)

 

ellers kan jeg anbefale:

 

gothic 3

fable: the lost chapters(litt gammelt, men et av de beste spillene jeg har spilt)

 

ikke RPG, men konge spill:

doom3

F.E.A.R

Crysis

Timeshift

 

de to sistnevnte runnet jeg nå på nyåret..(fantastiske spill)

 

Mvh. 2ball(s)

 

Btw: oblivion er et revolusjonerende spill. både når det gjelder kamera, kampteknikk og ikke minst frihet..grafikken er god, men av den typen som vil se uekte ut uansett hvor god den blir..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Er sqamme type spiller som deg..pleier å spore litt av og det er oblivion perfekt til ;P

tro jeg brukte nermere 200 timer..(med alle xp)

 

ellers kan jeg anbefale:

 

gothic 3

fable: the lost chapters(litt gammelt, men et av de beste spillene jeg har spilt)

 

ikke RPG, men konge spill:

doom3

F.E.A.R

Crysis

Timeshift

 

de to sistnevnte runnet jeg nå på nyåret..(fantastiske spill)

 

Mvh. 2ball(s)

 

Crysis virker mega fett, men da jeg IKKE SPILLER PÅ PC, så er det nok ikke noe for meg.

Laster ned Blue Dragon imorgen. Kan være intressangt. :)

 

Fable: The lost chapters har jeg ikke prøvd, men Fable har jeg og jeg sier dette helt seriøst: det er det beste spillet jeg noen gang har spillt. Det var spillet jeg brukte mest tid på gjennom min barndom. Brukte vel et år på å runne det, da jeg som regel bare løp rundt og koste meg. GJETT OM FABLE 2 SER KULT UT!

T

Kanskje jeg skal gjøre om tråden til RPG-tråd? :p

Lenke til kommentar

Stor RPG tråd så er ikke personen som starter tråden into turnbased action :scared:

 

Tro meg det er det stikk motsatte av Blue Dragon,

for å gjøre så spillerne er mer engaged i kampene har de satt inn et God of War/Heavenly sword aktig element som gjør så du trykker på en knapp i håp om å time en sirkel som skal treffe en annen sirkel for å gjøre angrepet ditt mer effektivt.

Så har de også dette med Cutscene greia i kampene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...