daubyj Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Brødrene Affleck har slått seg sammen, og gjør på hver sin kant en enestående jobb. Les mer Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Enig i anmeldelsen, god film. Mottok den på DVD fra USA nå nettopp, hvor den er ute i disse dager. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har hørt mye bra om filmen og etter å ha lest denne omtalen så tror jeg jaggu mei at jeg må se den Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk litt Mystic River vibber når jeg leste om denne filmen. Skal definitivt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Definitivt ikke en dårlig film, men syns den hoppet litt vel frem og tilbake under filmen. Om det måtte være noe jeg virkelig skulle kicke på, måtte det var den "laidbacke" (virker som om han sluker ordene sine.) stilen casey har når han snakker, ska'kke værra lett å få meg seg alt av den han sier, synd, men sånn er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg