Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Nå skjønner jeg det langt ifra er stort nok miljø for noe slikt i Norge, men hadde Armed Assault stått på lista skulle jeg også ha søkt. Kan ikke diskusjon.no søke etter en forummoderator snart Dette kunne jeg godt tenkt meg å søke på Litt off-topic kanskje, men here goes: Hvordan bli moderator. Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
oceana Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor mye erfaring som moderator ser dere etter? Og hvor mange timer pr dag/uke/måned bør man være på? Spiller en god del TF2, så har ingenting i mot å fungere som mod litt ved siden av. De fleste skandinaviske servere preges jo stort sett av god stemning. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er ingen krav til et minimumsantall timer per uke, men helst en time eller to per dag. Dessverre preges dagens moderatorteam av laber aktivitet av diverse grunner, er i all hovedsak derfor det ønskes å forsterke teamet slik at man kan rullere litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, er litt lite spilling på meg, B-real og stig. Jeg kan ikke spille samtidig med broren min heller av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg håper jeg blir valgt til admin, ville vært utrolig gøy å være admin på en av yndlingserverne min . Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 yoo, søknad sendt:D heia ubuntu. til gamer fordor ikke prøve seg på debian?:D Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Får alle svar eller skal man bare anta at man ikke er aktuell dersom man ikke får svar? Sendte inn 3.2. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvem sendte du til? Og var det som moderator eller drift? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Driftssøknader blir bekreftet mottatt, modsøknader skal jeg ikke si noe om da jeg ikke vet. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvem sendte du til? Og var det som moderator eller drift? Sendte en modsøknad til [email protected] Lenke til kommentar
vegaengh Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Alder for spillmoderatorer er en av mange faktorer som blir vurdert, men det er på ingen måte avgjørende. Det er slik at eldre mennesker ofte oppfører seg mer modent enn yngre. Men jeg kjenner mange voksne som oppfører seg som barn også. Derfor må du gjerne søke som admin uansett hvilken alder du er i :-) Hilsen Sjef spillmoderatorene på gamer.no serverne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men x-ray, du burde kanskje gi bekreftelse på at du har fått søknadene? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvem fikk jobbene? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det er ikke klart helt med det første. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Fortsatt ikke mottatt en bekreftelse engang jeg. Var vel ikke aktuelt da Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kan ikke dere sette opp hvem som fikk hva, og sånt her da? en liste altså. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ser ikke helt hvilket formål en slik liste skal tjene. Ingen avgjørelser er foretatt enda, ergo er skal man ikke utelukke seg selv enda. Hvorvidt det blir sendt bekreftelse på at din søknaden er mottatt, tør jeg ikke svare på, bortsett fra søknader som blir sendt til meg. Såvidt jeg har skjønt det er førsteprioritering å skaffe folk som kan drifte serverne, "admins" kommer i andre omgang. Har et par søknader "på vent" hos meg, dere er altså ikke glemt Mvh the Stig - spillmoderator. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 btw dere sa 2 uker:P så får vi svar 2 uker er akkuratt om 3 timer:D som server drift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg