Gå til innhold

Sniktitt på Mount & Blade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt Legion-modden en stund nå, og jeg må si jeg elsker det. Rir rundt som romer og slakter chartaganere. :-D I det hele tatt en veldig god mod med gode modeller. Ville gå så langt som å si at våpen og rustning-modeller er bedre i denne mod-en enn originale spillet. For ikke å snakke om at jeg får gode assosiasjoner til Rome: Total War. Er nå jeg skulle ønske det fant et spill som er en kryssning av denne mod-en og Rome: Total War. Kunne bytte mellom strategi og battle-modus. Kjempe slag fra hesteryggen med 10 000 i hvert slag. Hadde krevd vanvittig med hardware, men herre så episk det hadde vært.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg leter etter en Last Days som funker på .903 jeg også, men så langt har jeg ikke funnet noe :(

 

Laster ned StoryMod og Viking Mod nå, gleder meg til å prøve de :D

De jobber med en ny versjon, som antakelig til å overgå alt annet innenfor M&B. Her er forumet til modgruppa.

 

 

Last Days modden er veldig artig. Jeg vil faktisk anbefale den foran vanilla. For det første er det en autentisk Lord of The Rings mod som sikter på å overgå filmen i autensitet. For det andre er fraksjonene svært godt lagd, med god balanse, masse forskjellige enheter og best av alt, de ser bra ut. Og for det tredje er den mer omfattende på en rekke områder en 9.0x, blant annet fler helter, mer oppdrag, mer utstyr +++

 

Sjekk denne tråden for hvordan laste ned.

 

Jeg har spilt endel vanilla 9.0x i det siste, men må si at jeg har mer sansen for de ulike moddene, spesielt Last Days er helt rå.

 

 

Nå skal jeg teste Rome Total War modden :)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...