Suddenboom Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kan anbefale Band of Warriors of Extended Gameplay II moddene. De legger til en del ekstra til spillet, f.eks mere utstyr, flere banditter og mer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 det er en drit kul mod ute basert på rome total war. du kan spille alle type enheter fra rome, romer, spartan, galler osv osv Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 det er en drit kul mod ute basert på rome total war. du kan spille alle type enheter fra rome, romer, spartan, galler osv osv Link? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 http://www.mbrepository.com/modules/PDdown...d=1&lid=542 drit kul mod, selv er jeg spartan hoplite med 4 meter langt spyd Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fett. Laster ned nå Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Virker den bra? Er den spillbar? Ser at det bare er 0.4 verisjonen som er ute. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 funker som bare det, du har kart over hele europa og nord afrika å leke deg på. masse enheter(alle fra rome total war) selv kom jeg nettopp fra et time langt slag, med 44 spartanere mot 200 gallere Lenke til kommentar
Nosmokez Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er dette spillet online ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er dette spillet online ? Nope, men det hadde vært dritgenialt vis det var Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Har spilt Legion-modden en stund nå, og jeg må si jeg elsker det. Rir rundt som romer og slakter chartaganere. :-D I det hele tatt en veldig god mod med gode modeller. Ville gå så langt som å si at våpen og rustning-modeller er bedre i denne mod-en enn originale spillet. For ikke å snakke om at jeg får gode assosiasjoner til Rome: Total War. Er nå jeg skulle ønske det fant et spill som er en kryssning av denne mod-en og Rome: Total War. Kunne bytte mellom strategi og battle-modus. Kjempe slag fra hesteryggen med 10 000 i hvert slag. Hadde krevd vanvittig med hardware, men herre så episk det hadde vært. Endret 13. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 selv slåss jeg ikke fra hesteryggen i rome modden, romere skal slåss på beina, det samme skal hoplite, ikke noe som å lage en stor mur med spartanere og stoppe alt som kommer mot dem. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg leter etter en Last Days som funker på .903 jeg også, men så langt har jeg ikke funnet noe Laster ned StoryMod og Viking Mod nå, gleder meg til å prøve de De jobber med en ny versjon, som antakelig til å overgå alt annet innenfor M&B. Her er forumet til modgruppa. Last Days modden er veldig artig. Jeg vil faktisk anbefale den foran vanilla. For det første er det en autentisk Lord of The Rings mod som sikter på å overgå filmen i autensitet. For det andre er fraksjonene svært godt lagd, med god balanse, masse forskjellige enheter og best av alt, de ser bra ut. Og for det tredje er den mer omfattende på en rekke områder en 9.0x, blant annet fler helter, mer oppdrag, mer utstyr +++ Sjekk denne tråden for hvordan laste ned. Jeg har spilt endel vanilla 9.0x i det siste, men må si at jeg har mer sansen for de ulike moddene, spesielt Last Days er helt rå. Nå skal jeg teste Rome Total War modden Endret 22. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 da har endelig liberty or death moden kommet til 903. en mod perfet for de som vil ha skyting og fargerike uniformer http://www.mbrepository.com/modules/PDdown...d=1&lid=694 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg