Gunfreak Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 er level 25 acher på expanded gameplay moden, one shot, one kill Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så, der var spillet kjøpt også. Når noen lager ett så bra spill som er så enkelt å kjøpe når du har lyst på det så fortjener de penga mine! Det slår den vanlige: "betal 500kr for et spill du ikke vet om du liker"; "test demo, vent 2 uker på shipping fra usa"; "piratkopier for å teste så vente 2 uker på shipping fra usa"; Det er nok mange som heller hadde kjøpt spill istedetfor å piratkopiere hvis det var enklere å kjøpe enn å piratkopiere, noe det ofte ikke er. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har spilt spillet nå i to dager og prøvd med forskjellige typer på den Extended mod og jeg har bestemt meg for å kjøpe spillet nå. Eneste negative med spillet er at når jeg dør i kamp, så går kampen rett til helvette og selv om jeg hadde hatt 400.000 mot 10, så hadde troppene mine måtte retrette. Veldig irriterende siden dette har ført til at jeg har tapt noen kamper og det er nå grunnen til at jeg saver når jeg vil. Utenom det har jeg et spørsmål, og det er om å ha et skjold f.eks gir beskyttelse bak deg, så du ikke trenger å ha det på? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) nå har liberty or death moden kommer til .903 for de som liker musketter, er dette moden for dere.. satt til AWI http://www.mbrepository.com/modules/PDdown...d=1&lid=667 Endret 3. februar 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kult spill. Er kommet opp i level 20 nå. Tatt over to slott (fikk kontrollen over det ene av kongen), og er på tur til å ta en by. Merker det er mye som er repeterende og statisk. Så noen screens av den nye versonen som kommer senere i år (husker ikke link), og der ser det veldig mye penere ut. Men det irriterer meg at soldatene her helt idiotmongo når vi skal angripe slott og byer. Det er én spinkel stige som man skal gå opp, og der er det kun plass til to stk i bredden, og når man kommer opp og skal kjempe seg inn i slottet er det satt opp slik at AIen ikke skjønner at den må hoppe for å komme inn. Siiinsykt frustrerende. Savner også det at de forskjellige kongerikene oppfører seg annerledes, de er helt like utenom navn og steder. Skulle og ønske det var mulig å planlegge skikkelige angrep med kongen, to hærer, den ene angriper byen, den andre tar slottet. Men men, det er så utrolig mye bra i M&B, gleder meg til den ferdige versonen kommer, regner med det kommer mer av våpen og slikt og. Noen som kan anbefale en mod som ikke forrandrer for mye på originalspillet? En som gir meg flere muligheter, flere våpen og utstyr å velge mellom osv. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 nå har liberty or death moden kommer til .903 for de som liker musketter, er dette moden for dere.. satt til AWI http://www.mbrepository.com/modules/PDdown...d=1&lid=667 Har lastet den ned, men får en error om at det er feil versjon, og jeg finner heller ingen nye ting utenom klær. Alt annet er akkurat som Native. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ja, det er noe feil med moden, han prøver å fikse dem Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har hørt det er noen battle size modifiers moder der ute, men googler og finner dem ikke. En annen ting jeg lurer på er om denne battle size moden er en egen mod, eller kan jeg bruke den sammen med "the fifth immortal" og andre moder? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har spilt i hele dag og storkoser meg med dette spillet, men er et par ting jeg lurer på. Går det an å bytte hvem du er vasall for? Jeg angrer litt på hvem jeg valgte egentlig. Prøvde å smiske med en annen konge og spørre om jeg kunne være vasallen hans, men da bare sa han at jeg kunne ikke det for jeg allerede hadde avlagt ed til en annen konge. Og om du installerer denne moden som gir deg flere items osv, må du da begynne spillet på nytt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har hørt det er noen battle size modifiers moder der ute, men googler og finner dem ikke. En annen ting jeg lurer på er om denne battle size moden er en egen mod, eller kan jeg bruke den sammen med "the fifth immortal" og andre moder? battlesize funker på alle andre moder her er liste over mods til 903, med links til download http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,24234.0.html Har spilt i hele dag og storkoser meg med dette spillet, men er et par ting jeg lurer på. Går det an å bytte hvem du er vasall for? Jeg angrer litt på hvem jeg valgte egentlig. Prøvde å smiske med en annen konge og spørre om jeg kunne være vasallen hans, men da bare sa han at jeg kunne ikke det for jeg allerede hadde avlagt ed til en annen konge. Og om du installerer denne moden som gir deg flere items osv, må du da begynne spillet på nytt? du kan installere så mange mods du vil, du kan spille vanlige versjonen også, det kommer en drop down meny der du velger hvilke mods du vil spille men skal du spille modsen må du lage ny char, men du kan gå tilbake til orginal versjonen og forsette på den charen du har laget der. nei du kan ikke bytte hvem du er vasal for Lenke til kommentar
nilox Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ok,men da tror jeg rett og slett jeg installerer extended gameplay moden og starter på nytt. Angrer på en del valg jeg tok med karakteren min. Takk for hjelpen! Endret 4. februar 2008 av Paraplyet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare jeg som ikke finner extended gameplay-modden ved å følge linken til Gunfreak? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare jeg som ikke finner extended gameplay-modden ved å følge linken til Gunfreak? http://forums.taleworlds.net/index.php/board,91.0.html Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Så enormt morro dette spillet er, ganske kjedelige oppdrag så langt; Lever brev til han, lever brev til han, lever brev til han. Kom på en ting, hadde vært ganske kult å kunne feks bygge egene byer, så få til en slags handelsrute mellom de forskjellige byene. Det spillet her har ENORMT potensiale Endret 4. februar 2008 av thadon Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Så enormt morro dette spillet er, ganske kjedelige oppdrag så langt; Lever brev til han, lever brev til han, lever brev til han. Kom på en ting, hadde vært ganske kult å kunne feks bygge egene byer, så få til en slags handelsrute mellom de forskjellige byene. Det spillet her har ENORMT potensiale Oppdragene er ikke de mest spennende nei, men kamp/leveling/få tak i folk opplegget er bra lagt opp. Er rimelig festelig å bruke lanse fra hest Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 [quote name='thadon' p Lenke til kommentar
Suddenboom Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Grafikk = elendig Gameplay = ekstremt bra Ergo kjøpte jeg spillet med en gang, lenge siden noe pc spill har vekket oppmerksomheten min slik Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jepp Har nå 3 castle, 4 byer en god hær på 65 mann og 7-80000 denaries. Tenkte jeg skulle prøve meg på en stor by snart Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tok selv 2 slott i løpet av dagen, kongen gav meg bare ett though. så tok jeg en sånn stor by. ble fort one man show pga AIen til folka mine -.- . tok en 150 stk over flere forsøk alene Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har prøvd extended gameplay nå. Jævlig kult, men vanvittig mye mer vanskelig enn originalspillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg