Gå til innhold

Sniktitt på Mount & Blade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, der var spillet kjøpt også. Når noen lager ett så bra spill som er så enkelt å kjøpe når du har lyst på det så fortjener de penga mine! :)

Det slår den vanlige:

"betal 500kr for et spill du ikke vet om du liker";

"test demo, vent 2 uker på shipping fra usa";

"piratkopier for å teste så vente 2 uker på shipping fra usa";

Det er nok mange som heller hadde kjøpt spill istedetfor å piratkopiere hvis det var enklere å kjøpe enn å piratkopiere, noe det ofte ikke er.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt spillet nå i to dager og prøvd med forskjellige typer på den Extended mod og jeg har bestemt meg for å kjøpe spillet nå. Eneste negative med spillet er at når jeg dør i kamp, så går kampen rett til helvette og selv om jeg hadde hatt 400.000 mot 10, så hadde troppene mine måtte retrette. Veldig irriterende siden dette har ført til at jeg har tapt noen kamper og det er nå grunnen til at jeg saver når jeg vil.

Utenom det har jeg et spørsmål, og det er om å ha et skjold f.eks gir beskyttelse bak deg, så du ikke trenger å ha det på?

Lenke til kommentar

Kult spill. Er kommet opp i level 20 nå.

Tatt over to slott (fikk kontrollen over det ene av kongen), og er på tur til å ta en by.

Merker det er mye som er repeterende og statisk. Så noen screens av den nye versonen som kommer senere i år (husker ikke link), og der ser det veldig mye penere ut.

Men det irriterer meg at soldatene her helt idiotmongo når vi skal angripe slott og byer. Det er én spinkel stige som man skal gå opp, og der er det kun plass til to stk i bredden, og når man kommer opp og skal kjempe seg inn i slottet er det satt opp slik at AIen ikke skjønner at den må hoppe for å komme inn. Siiinsykt frustrerende.

Savner også det at de forskjellige kongerikene oppfører seg annerledes, de er helt like utenom navn og steder.

Skulle og ønske det var mulig å planlegge skikkelige angrep med kongen, to hærer, den ene angriper byen, den andre tar slottet.

Men men, det er så utrolig mye bra i M&B, gleder meg til den ferdige versonen kommer, regner med det kommer mer av våpen og slikt og.

Noen som kan anbefale en mod som ikke forrandrer for mye på originalspillet? En som gir meg flere muligheter, flere våpen og utstyr å velge mellom osv.

Lenke til kommentar

Har spilt i hele dag og storkoser meg med dette spillet, men er et par ting jeg lurer på.

Går det an å bytte hvem du er vasall for? Jeg angrer litt på hvem jeg valgte egentlig. Prøvde å smiske med en annen konge og spørre om jeg kunne være vasallen hans, men da bare sa han at jeg kunne ikke det for jeg allerede hadde avlagt ed til en annen konge.

Og om du installerer denne moden som gir deg flere items osv, må du da begynne spillet på nytt?

Lenke til kommentar
Jeg har hørt det er noen battle size modifiers moder der ute, men googler og finner dem ikke.

En annen ting jeg lurer på er om denne battle size moden er en egen mod, eller kan jeg bruke den sammen med "the fifth immortal" og andre moder?

battlesize funker på alle andre moder

her er liste over mods til 903, med links til download

http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,24234.0.html

Har spilt i hele dag og storkoser meg med dette spillet, men er et par ting jeg lurer på.

Går det an å bytte hvem du er vasall for? Jeg angrer litt på hvem jeg valgte egentlig. Prøvde å smiske med en annen konge og spørre om jeg kunne være vasallen hans, men da bare sa han at jeg kunne ikke det for jeg allerede hadde avlagt ed til en annen konge.

Og om du installerer denne moden som gir deg flere items osv, må du da begynne spillet på nytt?

du kan installere så mange mods du vil, du kan spille vanlige versjonen også, det kommer en drop down meny der du velger hvilke mods du vil spille

men skal du spille modsen må du lage ny char, men du kan gå tilbake til orginal versjonen og forsette på den charen du har laget der.

nei du kan ikke bytte hvem du er vasal for

Lenke til kommentar

Så enormt morro dette spillet er, ganske kjedelige oppdrag så langt; Lever brev til han, lever brev til han, lever brev til han.

Kom på en ting, hadde vært ganske kult å kunne feks bygge egene byer, så få til en slags handelsrute mellom de forskjellige byene. Det spillet her har ENORMT potensiale

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Så enormt morro dette spillet er, ganske kjedelige oppdrag så langt; Lever brev til han, lever brev til han, lever brev til han.

Kom på en ting, hadde vært ganske kult å kunne feks bygge egene byer, så få til en slags handelsrute mellom de forskjellige byene. Det spillet her har ENORMT potensiale

Oppdragene er ikke de mest spennende nei, men kamp/leveling/få tak i folk opplegget er bra lagt opp. Er rimelig festelig å bruke lanse fra hest :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...