Stig Jøran Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 elsker dette spillet, men litt for kort og begrensa orginalt så lurer på hvilke modder som er bra. forslag? Likte denne godt jeg, har dog ikke spilt så mye. Bare til lvl5 med den: http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,30174.0.html Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Om du ikke vil ha en TC-mod, altså en som endrer spillet helt, men fortsatt vil ha noe nytt, foreslår jeg Extended Gameplay II. Denne modden fortsetter i den samme verdenen, med de samme folkene og våpnene, men jegger til MASSEVIS. Mange nye helter, oppdrag, våpen, rustninger, osv. Finnes mange rustninger som er svindyre, så du må holde på en god stund for å få råd til dem. Tror lett du kan legge til flere titalls timer spilling med denne modden. Du finner den på det samme forumet som ble nevnt ovenfor. EDIT: Jeez, det var jo Extended Gameplay Stig Jøran faktisk linket til. Må lære meg å følge bedre med. Endret 2. februar 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ett lite spørsmål! Har en hær på 36mann og har akkurat for min første by, eller skal man si bygd:p Er vel lvl 15-16. Når kan man begynne å siege slott ol.? har ikke helt fått til dette, bare brenne og loote små byer.. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du skal kunne ri opp til hvilket som helst fientlig slått(ikke byer) og legge siege på det, tar deg vel et halvt døgn å lage stiger så kan du andripe Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hmm, når jeg rir opp til slottet så får jeg bare alternativ om å betale litt penger for å bli venn med de igjen. Kan vel være noe jeg har oversett her... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 da er de ikke fiendene dine, sikkert bare noen du har gjort sure, sjekk med de andre vasalene på laget ditt, hvem du kriger med Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ahh, kan være det ja. Må inn å sjekke litt Gleder meg som en liten unge til å spille i kveld Lenke til kommentar
nilox Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det her ble kjøpt med en gang trialen var over gitt. Ble nesten irritert over at jeg måtte avbryte og kjøpe det, hehe. Farlig avhengighetskapende, minner meg om en blanding av oblivion og medieval:tw. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 fikk prøvd Extended Gameplay moden, og den var god, var litt rart i begynnelsen da alle våpen og rustinger hadde mye lavere skade og beskyttesle men det vente man seg til, fikk et epic slag 400 mot mine 80. fikk 100 renown bare på det slaget og fikk opp 4 levels Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Tenk på en multiplayer mod til dette? eller ENORME slag med mulighet til å sette opp formasjoner og kommander troppene i rekkefølge og rettninger. DET hadde vært rått det Endret 2. februar 2008 av thadon Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tenk på en multiplayer mod til dette? eller ENORME slag med mulighet til å sette opp formasjoner og kommander troppene i rekkefølge og rettninger. DET hadde vært rått det Ja litt som Rome Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tenk på en multiplayer mod til dette? eller ENORME slag med mulighet til å sette opp formasjoner og kommander troppene i rekkefølge og rettninger. DET hadde vært rått det Ja litt som Rome Var det jeg tenkte på ja, hadde vært steinfett Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Merkelig hvordan alle de store spillutviklerne ignorerer totalt denne sjangeren. Sånne spill har utrolig potensiale. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lastet ned dette i går kveld, men har ikke fått tid til å prøve noe pga. heavy spilling av World of Warcraft og Football Manager 2008. Kjenner jeg kanskje kan trenge et litt annet spill å spille, og for å være ærlig har jeg ikke kost meg med et RPG siden Morrowind/Knights of the Old Republic. Mener å huske jeg har prøvd dette før, men jeg har skjønt fra både sniktitten og denne tråden at det er mye som har endret seg siden sist. Tror jammenmeg jeg må sette av deler av søndagen til å spille litt Mount & Blade, så får vi se om det blir kjøp av dette spillet også. Kjenner at jeg er mektig nysgjerrig når jeg leser om det i alle fall! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ble kjøp av dette igår men for å få en landsby, må man gjøre quest for kongen eller noen av lordsa? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du må skaffe deg renown og komme på kongens godside. Da kan du bli vassal for riket og få en fief som er en liten landsby. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Main-quest, forresten, finnes ikke i M&B Vanilla per dags dato. Når 1.0-retail'en blir lansert, legges et hovedoppdrag til for første gang. Gleder meg som bare faen. De har visst jobbet med den en god stund, men har heldigvis ikke lagt den ut enda. Føles litt surt (og misvisende) når man spiller, og spillet ikke har noen rød tråd, men dette er rett og slett så vi ikke skal spille oss lei på den før spillet faktisk kommer ut. For de som vil ha en hovedhistorie i spillet allerede nå, foreslår jeg StoryMod (som legger til en historie i vanilla-kartet), eventuelt LOTR-modden The Last Days. Veldig gode greier. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da var spillet testet ganske grundig og må si jeg er positivt overrasket Orginalt gameplay og bra lagt opp leveling system. Er det noen andre enn meg som synes charge fra hesteryggen med "couched lance" kanskje er litt overpowered? Er det noen som har testet med mer enn 25% damage, eller bedre AI enn det som er standard? (Settes i options) Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Main-quest, forresten, finnes ikke i M&B Vanilla per dags dato. Når 1.0-retail'en blir lansert, legges et hovedoppdrag til for første gang. Gleder meg som bare faen. De har visst jobbet med den en god stund, men har heldigvis ikke lagt den ut enda. Føles litt surt (og misvisende) når man spiller, og spillet ikke har noen rød tråd, men dette er rett og slett så vi ikke skal spille oss lei på den før spillet faktisk kommer ut. For de som vil ha en hovedhistorie i spillet allerede nå, foreslår jeg StoryMod (som legger til en historie i vanilla-kartet), eventuelt LOTR-modden The Last Days. Veldig gode greier. Har det kommet en Last Days verisjon som er til 903? Link hvis så, takk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg leter etter en Last Days som funker på .903 jeg også, men så langt har jeg ikke funnet noe Laster ned StoryMod og Viking Mod nå, gleder meg til å prøve de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg