Gå til innhold

Sniktitt på Mount & Blade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke vil ha en TC-mod, altså en som endrer spillet helt, men fortsatt vil ha noe nytt, foreslår jeg Extended Gameplay II. Denne modden fortsetter i den samme verdenen, med de samme folkene og våpnene, men jegger til MASSEVIS. Mange nye helter, oppdrag, våpen, rustninger, osv. Finnes mange rustninger som er svindyre, så du må holde på en god stund for å få råd til dem. Tror lett du kan legge til flere titalls timer spilling med denne modden. Du finner den på det samme forumet som ble nevnt ovenfor. :)

EDIT: Jeez, det var jo Extended Gameplay Stig Jøran faktisk linket til. Må lære meg å følge bedre med. :wee:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ett lite spørsmål! Har en hær på 36mann og har akkurat for min første by, eller skal man si bygd:p Er vel lvl 15-16. Når kan man begynne å siege slott ol.? har ikke helt fått til dette, bare brenne og loote små byer.. Noen som vet noe om det? :)

Lenke til kommentar

fikk prøvd Extended Gameplay moden, og den var god, var litt rart i begynnelsen da alle våpen og rustinger hadde mye lavere skade og beskyttesle men det vente man seg til,

fikk et epic slag 400 mot mine 80.

fikk 100 renown bare på det slaget og fikk opp 4 levels

Lenke til kommentar

Lastet ned dette i går kveld, men har ikke fått tid til å prøve noe pga. heavy spilling av World of Warcraft og Football Manager 2008. Kjenner jeg kanskje kan trenge et litt annet spill å spille, og for å være ærlig har jeg ikke kost meg med et RPG siden Morrowind/Knights of the Old Republic.

Mener å huske jeg har prøvd dette før, men jeg har skjønt fra både sniktitten og denne tråden at det er mye som har endret seg siden sist.

Tror jammenmeg jeg må sette av deler av søndagen til å spille litt Mount & Blade, så får vi se om det blir kjøp av dette spillet også. Kjenner at jeg er mektig nysgjerrig når jeg leser om det i alle fall!

Lenke til kommentar

Main-quest, forresten, finnes ikke i M&B Vanilla per dags dato. Når 1.0-retail'en blir lansert, legges et hovedoppdrag til for første gang. Gleder meg som bare faen. De har visst jobbet med den en god stund, men har heldigvis ikke lagt den ut enda. Føles litt surt (og misvisende) når man spiller, og spillet ikke har noen rød tråd, men dette er rett og slett så vi ikke skal spille oss lei på den før spillet faktisk kommer ut. For de som vil ha en hovedhistorie i spillet allerede nå, foreslår jeg StoryMod (som legger til en historie i vanilla-kartet), eventuelt LOTR-modden The Last Days. Veldig gode greier.

Lenke til kommentar

Da var spillet testet ganske grundig og må si jeg er positivt overrasket :)

Orginalt gameplay og bra lagt opp leveling system.

Er det noen andre enn meg som synes charge fra hesteryggen med "couched lance" kanskje er litt overpowered?

Er det noen som har testet med mer enn 25% damage, eller bedre AI enn det som er standard? (Settes i options)

Lenke til kommentar
Main-quest, forresten, finnes ikke i M&B Vanilla per dags dato. Når 1.0-retail'en blir lansert, legges et hovedoppdrag til for første gang. Gleder meg som bare faen. De har visst jobbet med den en god stund, men har heldigvis ikke lagt den ut enda. Føles litt surt (og misvisende) når man spiller, og spillet ikke har noen rød tråd, men dette er rett og slett så vi ikke skal spille oss lei på den før spillet faktisk kommer ut. For de som vil ha en hovedhistorie i spillet allerede nå, foreslår jeg StoryMod (som legger til en historie i vanilla-kartet), eventuelt LOTR-modden The Last Days. Veldig gode greier.

Har det kommet en Last Days verisjon som er til 903? Link hvis så, takk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...