Bear^ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Der Oblivion er en dårlig (og meget dårlig) kopi og forsøk på å komme på RPG himmelen blant storheter som Baldurs Gate og Neverwinter Nights, seiler Mount&Blade inn som en liten nyfødt stjerne med enorme potensialer. Har faktisk lengtet etter et slikt spill lenge men alle RPG spill har som hovedinnhold innholdt monster, magi og en stor mengde urealistiske ting. M&B kutter vekk dette og gir deg hard, brutal middelalderkamp. Nytter ikke å sette seg ned mitt i feltet og gnage bein eller drikke en drikk, her er det ingen mulighet å få helse under kampen noe som er naturlig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Men med full rustning tåler man ganske mye. Er morsomt å være rytter igjen alene med en 80 fiendtlige infanterister. Er bare å lance dem ned en etter en til man har vunnet. Så helt realistisk er det nå ikke, men Gud så gøy det er alikevel. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvordan er det egentlig man får tilbud om å bygge egen by? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du må få nok renown, vet ikke helt hvor mye, tror det er rundt 200, så blir du invitert av en av kongene til å bli vassal, da får du tilbyd en landsby som du kan forbedre, det holder ikke bare å bygge der, du må gjøre quests for landsbyen så den blir rikere, henter kyr og korn osv. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du må få nok renown, vet ikke helt hvor mye, tror det er rundt 200, så blir du invitert av en av kongene til å bli vassal, da får du tilbyd en landsby som du kan forbedre, det holder ikke bare å bygge der, du må gjøre quests for landsbyen så den blir rikere, henter kyr og korn osv. Aha, dette har ikke jeg gjort dessverre. Til gjengjeld har jeg nå to landsbyer og et slott. :-D. Får vel begynne å hjelpe til i landsbyene mine også da. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) ARgh!? Jeg klikker! Kommer ikke inn på www.taleworlds.com for å kjøpe serialkey!! The ultimate penalty! Edit: Ah, det ordnet seg, ser ut som servern deres var treg noen minutter der ja. Back to the battlefield! Endret 31. januar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg fikk aldri tilbud om å få en by, men jeg tok over et slott og spurte om jeg fikk styre det og den nærliggende byen, og det fikk jeg Nå skal jeg til byen og gjøre quester der så kanskje de ikke hater meg lenger Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor får dere tak i demoen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor får dere tak i demoen? det er ingen demo, du laster ned hele spillet og kan spille til level 6 spillet får du her http://www.taleworlds.com/mb_download.html Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor kan jeg finne cattle? Har i oppdrag å finne noe, men jeg har da aldri sett det noen plass i spillet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du må dra til en landsby og snakke med village elder, og spør om cattle, noen har, noen har litt og noen har drit mange Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du må dra til en landsby og snakke med village elder, og spør om cattle, noen har, noen har litt og noen har drit mange Jeg har som regel opplevd at de fleste ikke har noen som helst, og at noen har et par stykker bare. Samme med hvete og andre varer. Et nytt screen for å hekte dere som enda ikke har bestemt dere: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hvete kjøper du fra butikker i byene, jeg har oppleved flere ganger at landsbyer har 60 kyr å selge Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har det mye å si hvilken av de tre "typene" du velger når du lager karakter 8noble, merchant, adventurer)? Ser at det kan ha litt å si i starten, men velger man i praksis en vanskelighetsgrad som følger deg hele spillet eller er det rett og slett kun ulike startbonuser? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har det mye å si hvilken av de tre "typene" du velger når du lager karakter 8noble, merchant, adventurer)? Ser at det kan ha litt å si i starten, men velger man i praksis en vanskelighetsgrad som følger deg hele spillet eller er det rett og slett kun ulike startbonuser? nei det er vel bare starten det har noe å si, kampene er like vansklige, du bare begynne med bedre utstyr og renown så det er lettere og raskere å komme inni spillet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Når det gjelder valg av attributes (strenght etc) og skills utover spillet er det anbefalt å gå for mye strenght og agi, og makse ut skills innen power strike og powerdraw. Dette gir deg en god character til fighting. Så kan du heller gi heltene du får med på laget skilsl innenfor team management etc. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Virket som et nokså fett spill, men jeg fikk en rekke RGL-errors som jeg ikke har peiling på hvordan man kvitter seg med. Vil nok vente med å kjøpe dette til det kommer en mer stabil versjon uten så mange bugs. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) dette er den mest stabile versjonen som er ute, er vel veldig få som har problemer med den. her er noen blilder der mine 30 stanhaftige vikinger slakta 80 skotter Endret 31. januar 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hørtes utrolig spennende ut. Dette skal jeg absolutt ha når det kommer i butikkversion. Da har jeg nok også fått tak i en ny pc også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er dette ett MMORPG spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg