Gå til innhold

Ikkje vert så lettlurte dykk naive menskjer, SIONORDENEN FINS!


Schnell

Anbefalte innlegg

Alle trudde på det då dan brown skreiv at sionordenen var fakta og om alle berømtheitane som var medlem. Men så sa ein rekkje historikarar:; "Nei!!! dette er tull, det var ein fransk mann som heiter pierre plante som fant opp alt"

og alle er bare: "ohh no, då er jo da vinci koden berre crapp!! sørn ass!! eg som trudde eg var etterkommer av jesus no ass!!"

og så trur ikkje noken på det lenger.

Men høyr her: VISS sionordenen verkeleg fantest, og framlesi fins, og noken fann det ut, då var det jo jævlig enkelt for medlemmene av sionordenen å berre få ein eller annar fransk dude til å lyge og seie han fant det på, og *vips* så trur alle på det! EG GÅR IKKJE PÅ DEN! eg veit at pierre plante berre er ein liten luring som sion-medlemmene betalde klekkeleg for å seie det! og så lett var det for sionordenen å fortsette som vanleg, me å berre sette ut eit lite falskt sopr ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle trudde på det då dan brown skreiv at sionordenen var fakta og om alle berømtheitane som var medlem. Men så sa ein rekkje historikarar:; "Nei!!! dette er tull, det var ein fransk mann som heiter pierre plante som fant opp alt"

og alle er bare: "ohh no, då er jo da vinci koden berre crapp!! sørn ass!! eg som trudde eg var etterkommer av jesus no ass!!"

og så trur ikkje noken på det lenger.

Men høyr her: VISS sionordenen verkeleg fantest, og framlesi fins, og noken fann det ut, då var det jo jævlig enkelt for medlemmene av sionordenen å berre få ein eller annar fransk dude til å lyge og seie han fant det på, og *vips* så trur alle på det! EG GÅR IKKJE PÅ DEN! eg veit at pierre plante berre er ein liten luring som sion-medlemmene betalde klekkeleg for å seie det! og så lett var det for sionordenen å fortsette som vanleg, me å berre sette ut eit lite falskt sopr ;)

 

 

Ja, hvis det står i en bok så MÅ det jo være sant.

 

Forresten, hvis det virkelig hadde vært en verdensomspennede "hemmelig organisasjon" med tusenvis av jøder i makt posisjoner som medlemmer, tror du ikke det hadde blitt avslørt da ? Tror du virkelig den kunne ha eksistert i flere århundrer uten at noen klarte å avsløre den og komme med håndfast bevis ? I mine øyne er det i såfall du som er lettlurt.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Greitt eg skal prøve og forklare kva eg meiner ein gong til:

(Eg har altså ikkje lese Da Vinci koden ein gong, men eg hadde høyrd om Sion-ordenen for det om).

Då Dan Brown skreiv Da Vinci koden, skreiv han i fyrste kappittel at det han skreiv var FAKTA, difor trudde alle (anmeldarar inkludert) som las boka, at sionordenen verkeleg eksisterte, og moglegvis eksisterte i dag. MEN SÅ! kom historikarane og skreiv i alle aviser og sa på alle TV-programm: "Sion-ordenen vart berre dikta opp på 1950-tallet av ein franskmann!" Og når dei sa det, så trudde ikkje noken lenger at Sion-ordenen hadde eksistert. Berre trudde på det med ein gong noken sa noke anna.

Så poenget mitt er; Det at ein fransk fyr seier han diktet det opp, er jo berre eitt lite sprell frå dagens ledere av sion-ordenen. Tipper dei sit i de hemmelege møtene sine og ler høgt over kor latterleg enkelt det var og overbevise alle om at sion-ordenen berre var oppdikta!

 

Darkbuster: Delvis, men poenget med den er jo det at eg mener sion-ordenen fins, og at folk er latterleg lettlurte som berre trur den ikkje fins med ein gong sion-ordenens stormestere sett ut ein liten avleier då noen fikk snusen i den på 70-80 talet.

 

dandor: Kjelde på kva då? Meiningane mine?? ehh nei, eg har noke ikkje det ;)

 

 

Thomas_h: eg har ikkje ein gong lese boka ;) Jo ein skulle jo trudd at den hadde blitt avslørt, men berre sjå kor lettlurte folk er, det er faen ikkje rart dei greier å halde den skjult! alt dei treng er å sende ut ein kjøpt og betalt franske til å seie "eg fann det på!" og alle trur på det.

grunnen til at ikkje noken kjem med handfaste bevis er fordi det er så mange mektege mennskjer i den, som har politet på si side.

Lenke til kommentar
Så poenget mitt er; Det at ein fransk fyr seier han diktet det opp, er jo berre eitt lite sprell frå dagens ledere av sion-ordenen. Tipper dei sit i de hemmelege møtene sine og ler høgt over kor latterleg enkelt det var og overbevise alle om at sion-ordenen berre var oppdikta!

Ikke fremstill ubegrunnede påstander som fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...