julepynt Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 det hender at fingeren bare sånn "plutselig" havner i nesa og blir der... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skal ikke si jeg er uten uvaner jeg heller Knekker fingre, ryggen( ) og nakken. Vi er bare gutter i klassen der jeg går, så har det blitt en vane å fise dagen lang så når læreren kommer inn etter spise-fri så må han lufte godt og lenge, uansett hvor kaldt det er Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vel, min verste uvane er vel at jeg automatisk putter venstre-hånda i boksa når jeg sitter framfor pc'en eller tv'en. Ikke for å onanere eller noe, men jeg bare gjør det lissom..... egentlig jævelig flaut når noen kommer inn på rommet mitt... får det som regel travelt da, jah! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 har endel ekle uaner selv.:: Sitter med hånda nedi buksa.. Knekker fingre (Maaange ganger om dagen) mitt varemerke Knekker nakken flere ganger om dagen. knekker storetå og andre ting (ikke det du tenker nå nei.. ) må inrømme at jeg også peller meg i nesen fra tid til annen. :oops: .. ja..det var vel det.. hehe..ja...eh...kremt.. fytti helvete, du må være min ukjente tvilling.. jeg knekker stortåa EKSTREMT mye... knekker alt mulig, b.l.a alle ledd i fingrene hele tiden... knekker også alle de andre tærne + nakke + albuer +alt mulig annet, har allerede nevnt det med hånda i buksa i flre poster, i tillegg til at det hender jeg kjører fingeren forsiktig opp i nesa... (er så digg ) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 har endel ekle uaner selv.:: Sitter med hånda nedi buksa.. Knekker fingre (Maaange ganger om dagen) mitt varemerke Knekker nakken flere ganger om dagen. knekker storetå og andre ting (ikke det du tenker nå nei.. ) må inrømme at jeg også peller meg i nesen fra tid til annen. :oops: .. ja..det var vel det.. hehe..ja...eh...kremt.. fytti helvete, du må være min ukjente tvilling.. jeg knekker stortåa EKSTREMT mye... knekker alt mulig, b.l.a alle ledd i fingrene hele tiden... knekker også alle de andre tærne + nakke + albuer +alt mulig annet, har allerede nevnt det med hånda i buksa i flre poster, i tillegg til at det hender jeg kjører fingeren forsiktig opp i nesa... (er så digg ) Ja albuen glemte jeg! og det med hånda i buksas er bare genialt! lol Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg knekker storetåa på begge ben minst 4-5 ganger i minuttet jeg... Bre fordi folk (mutter) klager på det... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg kan knekke i håndleddet mitt evi gjeg, bare dra det rundt og rundt hele tida, knaser som bare f***! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hehe, er sånn med stort sett hele meg... Unntatt de leddløse delene seff... Og de med brusk ledd... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 knekker knoker og andre ledd, fiser i offentlighet, piller meg i nesa, piller meg i øret, klør meg på balla offentlig, raper, og kan finne på å sprenge dassen til helvete med en ildball Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg også knekker fingrer og sånt. Men hvorfor er det egentlig en uvane? Det er liksom bare en ting vi må gjøre. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det er en uvane fordi det ikke er bra for leddene... Jeg har fått vonde fingre av det... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det er en uvane fordi det ikke er bra for leddene... Jeg har fått vonde fingre av det... Huff da, skal slutte med det jeg... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg også! Vil ikke ha fingrer som går ut av ledd hver gang jeg skal løfte en blyant når jeg er 50 Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Verste er vel at jeg går i søvne, men det greier jeg ikke akkurat å gjøre så mye med. ellers driver jeg med mange av sakene dere andre har nevnt. Jeg gikk en gang naken i søvne i gangene (heldigvis i under-lobby leilighetene) på tyskebåten til kiel Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Sette meg ved dataen og glemmer leksene.. HEELT! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Verste er vel at jeg går i søvne, men det greier jeg ikke akkurat å gjøre så mye med. ellers driver jeg med mange av sakene dere andre har nevnt. Jeg gikk en gang naken i søvne i gangene (heldigvis i under-lobby leilighetene) på tyskebåten til kiel Haha, trodde jeg var den eneste som har gått rundt på Kiel ferga i søvne. Jeg kom meg helt bort til Tax Free'en, der plukket min storesøster som tilfeldigvis var ute opp. <-- Helt Fakta! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 hehe...join the club Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå