Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg driter i sånt jeg ... så lenge det ikke lukter ! ... men men .... Back To topic: Ekkel uvane .. hmmm .... jeg pleier å danse rundt klokken 9 på kvelden ...(det er ekelt .. spesielt med tanke på at jeg ikke kan danse og ikke eier rytme!) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ^^ du har ikke videokamera? Du vet vet sånn må vi andre også få se Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg synes og du skal filme det Kebab GUD! eventuelt stille opp på tg og vise oss som skal dit litt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 vel ..... får se !! .... det er IKKE bra da! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg kan heller ikke danse.. men jeg driver å gjør det hele tiden fordet! tilogmed på utesteder!! hvor folk kan se det! huff.. :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 alkohol? vel vel ... for se om jeg tar en liten bord dans på TG! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Til alle dere som " tygger " paa dere selv......er dere KANNIBALER slikker dere tungen rundt munnen og sier " Oh mennesker smaker godt " lol bare koedder maatte bare si det . Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Til alle dere som " tygger " paa dere selv......er dere KANNIBALER slikker dere tungen rundt munnen og sier " Oh mennesker smaker godt " lol bare koedder maatte bare si det . Synes huden rundt neglen er god jeg spiser også av innsiden av munnhulen, deilig når jeg får tak i en skikkelig jævel av en klump Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 LOL! Eg har en uvane som er at eg ikke tør å fise eller rape foran folk. Uansett kem det skulle være. Holder meg til eg er alene og det kan bli ganske smertefullt. :oops: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 LOL! Eg har en uvane som er at eg ikke tør å fise eller rape foran folk. Uansett kem det skulle være. Holder meg til eg er alene og det kan bli ganske smertefullt. :oops: hehehe.. med meg er det ofte omvendt.. etterfulgt av en rå, barnslig latter.. eller f.eks setninger som "excuse me.. i just happened to rape" Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Andre ting jeg gjør er å knekke nakken. Må gjøres minst 3 ganger om dagen ellers blir jeg helt stiv! Tenker ikke over det når jeg gjør det, har blitt en (u)vane. De fleste sier ikke noe på det, men er noen som grøsser/sier jeg er ekkel osv.. Hehe, det gjør jeg også... Men jeg gjør det ca. hvert 10. min... Gammel LAN-skade (sovna på betong-gulv uten noe unner meg...) Har faktisk problemer med nakken Av "fæle" vaner... Jeg raper ekstremt mye :oops: , promper en del, knekker fingre, rygg, tærne (?), hælene, skuldra, osv... Fikler no infernalsk med piercinga i leppa (utvida til de grader i visse tider), grusom døgnrytme vurderer og kanskje gå å legge meg om 1 time eller 2, lager poppelyder med ørene, plasserer buser under sengekanten i søvne (helt sant!!!) og MANGE fler... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Er en j*vel på neglebiting. Ved eit stevnemøte måtte eg sei at eg hadde klemstra den eine fingeren..... :oops:. Den såg så forferdelig ut at eg måtte ha plaster på.. hehe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har en annen uvane og, jeg pleier å fise når jeg står i kø på reman :oops: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har en annen uvane og, jeg pleier å fise når jeg står i kø på reman :oops: SÅ DET var deg det ja!! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har en annen uvane og, jeg pleier å fise når jeg står i kø på reman :oops: OH! you bastard! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 når jeg tneker meg om sitter jeg faktisk med hånda inntil "my precious akkurat nå... kan faen ikke noe for det.... Lenke til kommentar
3PM Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 når jeg tneker meg om sitter jeg faktisk med hånda inntil "my precious akkurat nå... kan skitt ikke noe for det.... Jeg gjør vel litt av det også Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 har endel ekle uaner selv.:: Sitter med hånda nedi buksa.. Knekker fingre (Maaange ganger om dagen) mitt varemerke Knekker nakken flere ganger om dagen. knekker storetå og andre ting (ikke det du tenker nå nei.. ) må inrømme at jeg også peller meg i nesen fra tid til annen. :oops: .. ja..det var vel det.. hehe..ja...eh...kremt.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 knekke nakke er sinnsykt godt, ihvertfall når du ikke har gjort det på en stund... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hehe. svelgte akuratt siste rest av tannpirkeren Har følgende uvaner. klø på "dabben" bite negler bite hud spise tannpirkere (hele tiden) klø meg i øye sikle når jeg sover og snakke masse drit om feite folk vis jeg oppholder meg i samme rom som noen feite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå