Gå til innhold

hva er din ekleste uvane?

Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kan og no morro med tommelen.. på en måte vri den ut av ledd.. men den er begynt å bli stiv :(

og så kan jeg no gøy med øyelokka.. de under øynene liksom.. jeg kan trekke de sammen inn mot nesa! det er partytriks! :D

men.. av ekkle ting.. så kom jeg på at jeg har en del "gutteraper" :oops:

mange gutter som flipper når jeg raper foran dem.. : ææ!! jenter gjør ikke sånn osv :wink: :lol:

Lenke til kommentar

men.. av ekkle ting.. så kom jeg på at jeg har en del "gutteraper"  :oops:  

mange gutter som flipper når jeg raper foran dem.. : ææ!! jenter gjør ikke sånn osv :wink:  :lol:

Du var vel tilfeldigvis ikke på Kos i sommer? møtte en jente der som rapet og prompet som en gutt. tøffeste jenten jeg har møtt i hele mitt liv :)

Kunne sitte midt i bar gaten, og rape en grotesk jævel av en rap, for så å ta på seg den uskyldigste og søteste minen og si : "I'm so sorry ;)" Hun ble kjendis på Kos for rapene sine :woot:

Lenke til kommentar
Du var vel tilfeldigvis ikke på Kos i sommer? møtte en jente der som rapet og prompet som en gutt. tøffeste jenten jeg har møtt i hele mitt liv :)

Kunne sitte midt i bar gaten, og rape en grotesk jævel av en rap, for så å ta på seg den uskyldigste og søteste minen og si : "I'm so sorry ;)" Hun ble kjendis på Kos for rapene sine  :woot:

:lol::lol::lol: ojoj!! hoho! nei.. det var ikke meg.. det finnes nok en del jenter som raper høyt og promper groteskt.. lame at gutter skal freake så ut.. det er liksom helt normalt.. kroppsgasser! det blir bare sånn :yes:

kun pripne gutter som ikke takler at jenter raper og fiser sånn som gutter.. jeg vedder på at slike gutter tror jentene ikke bæsjer.. maten bare blir borte fra magen etterhvert.. det er klart.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...