Gå til innhold

hva er din ekleste uvane?

Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nok snakk om hud spising her nå :p

(PS gjør det jeg og..!)

har enn stygg tendens til å sitte med hånda nedi buksa.. onanerer ikke, det er bare ett digg sted å ha den i... har mange ganger måtte forklare meg ut av det, når jeg plutselig sitter emd hånda nede i buksa  :o  :roll: tenker ikke over det  :woot:

me 2!!! :shrug::woot::yes:

Lenke til kommentar

er ikke det en sånn gutte ting da? synes egentlig alle gutter enten har hånda nedi buksa eller på samme plass bare over buksa..

kanskje det er sånn at dere må passe på at de edlere delene er der til en hver tid, tenk om de stakk av :wink:

jeg skal inrømme at jeg tar meg selv i å holde meg på pupper nå og da.. ikke klåing.. men jeg bare sitter der og holder på den.. kanskje det er jenteutgaven av hånda-nedi-buksa saken..?

Lenke til kommentar

jeg kom forresten på at jeg har for uvane å samle på ekle bilder og å snakke om en del ekle ting.. det kan nevnes at folk faktisk har SPYDD etter å ha gått gjennom noen av mine delte bilder på LAN.. det kan og føyes til at imo.. så er ikke bildene ekle.. de er meget festlige og jeg ler nesten like godt hver gang.. kanskje hele meg er en ekkel uvane :yes:

Bilder av meg?? ;)

:woot:

hehe

Lenke til kommentar

Jeg har et par småting, jeg også:

Når jeg er alene hjemme kan det hende jeg setter musikken på høyt og synger høyt og falskt til. Jeg hører selvfølgelig ikke når de andre kommer hjem så da kan det sikkert blir litt plagsomt for dem å høre på. (Og litt flaut for meg når jeg ferskes.. )

Jeg har en tendens til å sitte å fikem med noe hele tida. Særlig penner, nøkler, og alt som måtte ligge i nærheten. Gjerne klikke på ei penn 100 ganger på rad og sånn... Hadde jeg giddet å begynne å røyke ville jeg sikkert blitt en bra dampmaskin.

Ellers så er jeg ikke så var for ekle bilder, video, hudspising, osv.

Har til og ded hendt at jeg satt å så på en dokumentar om hjerte-lungetransplantasjon der de viste hele sekvensen med å bytte ut det gamle med nytt. Jeg satt og spiste spagetti bolognes og slurpet i meg den røde sausen samtidig..

En annen gang satt jeg å så på TV og spiste en mango som jeg skrellte under veis. Jeg så egentlig ikke hva jeg spiste men da jeg var ferdig lå det skall, et stort frø og en masse små hvite ormer og krøllet seg på tallerkenen.... Jeg tenkte "jaja, jeg får vel kverke de på et vis". ryddet bort tallerkenen og restene, og hellte nedpå en god del kraftige glass med whisky. Det funket tydeligvis bra siden jeg ikke ble sjuk av ormene...

Kanskskje andre vil se på det som litt ekkelt.. (eller er det helt normalt?)

Lenke til kommentar
en annen ekkel uvane er at hver gang jeg blør neseblod (en gang hvert tiår :p ) så lar jeg bare bare renne ! .... jeg driter i det .. (blir myr blod etterhvert!)

mitt blod er bare kjempegodt, slikker opp alt når det først renner et eller annet sted på kroppen :D

den ene hånden på gunneren er vel en klassisk mannelig posisjon, ikke uvane, varmer gjerne hendene der også. :lol:

Lenke til kommentar

Tja, jeg (som alle andre gutter) har en tendens til å sitte med hånda godt nede i buksa. Ikke no bevisst eller noe, bare "våkner opp" og ser at jeg har hånda nedi der liksom..

Dama tror nesten alltid jeg gjør noe mer enn bare å holde hånda der når hun ser det, men det gjør jo egentlig ikke no for det ender jo bare i koslige situasjoner. Så sånn sett er det vel ingen uvane..

Andre ting jeg gjør er å knekke nakken. Må gjøres minst 3 ganger om dagen ellers blir jeg helt stiv! Tenker ikke over det når jeg gjør det, har blitt en (u)vane. De fleste sier ikke noe på det, men er noen som grøsser/sier jeg er ekkel osv..

Min 100`de post.. woho :D

Lenke til kommentar

Andre ting jeg gjør er å knekke nakken. Må gjøres minst 3 ganger om dagen ellers blir jeg helt stiv! Tenker ikke over det når jeg gjør det, har blitt en (u)vane. De fleste sier ikke noe på det, men er noen som grøsser/sier jeg er ekkel osv

Jeg pgså pleier å knekke i den forpulte "kontornakken"...

Folk klager på det og sier det er kvalmt, skjønner ikke det egentlig :shrug:

Lenke til kommentar
ikke så ekkel, men jeg pleier å knekke fingrene mine noen ganger, og det syntes folk er litt "ekkelt". Vet egentlig ikke fordi det er liksom noe jeg må gjøre noen ganger....akkurat som BjaA.

ja, det gjør jeg stadig vekk... det er så DIGG.

Lenke til kommentar
jeg er vist gla i å bite den delige huden på fingertuppene på hver sida av neglen.. namnam :roll:  

og.. jeg har en tendens til å rense neglene til en hver tid.. litt ekkelt for andre muligens.. men lange negler MÅ man ha! i alle fall i mitt tilfelle!  :yes:

jeg å biter av den huden.. særlig på tomlene..

biter ikke av neglene, men på de :D så det samles masse dritt under de...

ikke så ekkel, men jeg pleier å knekke fingrene mine noen ganger, og det syntes folk er litt "ekkelt". Vet egentlig ikke fordi det er liksom noe jeg må gjøre noen ganger....akkurat som BjaA.

gjorde jeg før.. men greide å venne meg av det.. hørte du kunne få leddgikt osv av det.. vet ikke om det er sant da men :)

Lenke til kommentar

Jeg likte å tygge på hår når jeg var mindre. Har noen bilder av meg selv i 4 års alderen der jeg mangler høyre del av panneluggen siden jeg pleide å nappe hår derfra. Slutta å nappe hår fra mitt eget hue etterhvert, men fant dem heller andre steder. Gud veit hvor de håra kom fra. :roll:

Slutta med det for mange år tilbake. Nå har jeg bare den ekle uvanen at jeg promper og raper i upassende situasjoner, klarer tilogmed ikke å holde meg når jeg arbeider sammen den eneste jenta i klassen. :roll:

En uvane jeg har, men som ikke er ekkel, er at jeg har en tendens til å ikke gjøre ting jeg har veldig lyst til å gjøre... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...