Gå til innhold

hva er din ekleste uvane?

Espen F

Anbefalte innlegg

ja.. dette er en tråd som kan bli ekkel.. alle har uvaner.. hva er din ekleste uvane? min.. hmmm.. det må være det faktum at det hender jeg river av lokket på tobakkspapiret og klør meg i øret med det.. det er vel rimelig disgusting.. :D

så kom igjen.. ikke vær feige! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. jeg biter tånegler! :woot:

neida, gjør ikke det... men har enn stygg tendens til å sitte med hånda nedi buksa.. onanerer ikke, det er bare ett digg sted å ha den i... har mange ganger måtte forklare meg ut av det, når jeg plutselig sitter emd hånda nede i buksa :o :roll: tenker ikke over det :woot:

Lenke til kommentar

Hvis jeg er helt alene, så hender det jeg "hjelper" til litt med tunga for og få all maten av tallerkenen... :roll:

Men believe me, jeg er 100% bevist på det, så jeg kan ikke kalle det for en uvane - ennå...

At jeg biter negler, er en uvane. Men det er ikke spesielt disgusting etter min mening.

Mao, jeg er perfekt! :D

Lenke til kommentar
hmmm.. det må være det faktum at det hender jeg river av lokket på tobakkspapiret og klør meg i øret med det.. de

Vil vel begynne med å si at jeg synes det er bedre å gjøre det enn å grave seg i øret med fingeren og dermed kline driten av på et eller annet sted. Feks på venstre museknapp dersom du sitter foran pc'n.... så jeg respekterte den... med mindre du lar den papirbiten ligge igjen.... :o

Uvanen min.... ehm.... har sikkert en god del... men ingen ekle i den forstand..... jeg digger å gnage vekk død hud og træler inni hendene... sånne som legger seg akkurat under fingerfestet... de som trener veit hva jeg mener....

Eller så prater jeg jævlig mye med meg selv.... det er jo i og for seg en uvane bare det.... :D

Lenke til kommentar
hmmm.. det må være det faktum at det hender jeg river av lokket på tobakkspapiret og klør meg i øret med det.. de

Vil vel begynne med å si at jeg synes det er bedre å gjøre det enn å grave seg i øret med fingeren og dermed kline driten av på et eller annet sted. Feks på venstre museknapp dersom du sitter foran pc'n.... så jeg respekterte den... med mindre du lar den papirbiten ligge igjen.... :o

Den her tråden kom egentlig litt skjevt ut, grunnet det du påpeker. De som virkelig er disgusting, tør ikke vise sitt sanne ansikt her, siden pingle "standarden" allerede er lagt opp. Synd :(

Lenke til kommentar
men har enn stygg tendens til å sitte med hånda nedi buksa.. onanerer ikke, det er bare ett digg sted å ha den i...
Samme her, Tygger på tannpirkere og samler på "spoon" som blir av det, tygger på de blåe plast platene som ligger inni cola korker og samler på de. Tror that's it. :o
Lenke til kommentar

jeg er vist gla i å bite den delige huden på fingertuppene på hver sida av neglen.. namnam :roll:

og.. jeg har en tendens til å rense neglene til en hver tid.. litt ekkelt for andre muligens.. men lange negler MÅ man ha! i alle fall i mitt tilfelle! :yes:

Lenke til kommentar
jeg er vist gla i å bite den delige huden på fingertuppene på hver sida av neglen.. namnam :roll:  

:yes:

Gjør det ja..

Hvis jeg er helt alene, så hender det jeg "hjelper" til litt med tunga for og få all maten av tallerkenen... :roll:  

Men believe me, jeg er 100% bevist på det, så jeg kan ikke kalle det for en uvane - ennå...

Gjør det også ja..

Lenke til kommentar

me too :( prøver å slutet, men får det ikke til :evil:

no shit!! hehe! jeg tror det er no spesielt i den huden som gjør den addictive! :wink:

jeg kom forresten på at jeg har for uvane å samle på ekle bilder og å snakke om en del ekle ting.. det kan nevnes at folk faktisk har SPYDD etter å ha gått gjennom noen av mine delte bilder på LAN.. det kan og føyes til at imo.. så er ikke bildene ekle.. de er meget festlige og jeg ler nesten like godt hver gang.. kanskje hele meg er en ekkel uvane :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...