Solefald Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Heisann! eg skal til på ingeniør studiet til høsten, har stått mellom PHS og ingeniør. Skal gå automasjons ingeniør, for dei som skal kverulere, så er det elektro ingeniør som er retta mot automasjon Eg har fagbrev som Serviceelektroniker også. Eg kunne tenkt å tatt meg eit år eller to og jobba i USA eller England.. Har ikkje ingeniør høg status i USA egentlig? og korleis er lønna sånn ca? sikkert ikkje så mange som kjenner til sånt. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 bare sånn fyi, lønnen i USA er betraktelig lavere enn i norge... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 bare sånn fyi, lønnen i USA er betraktelig lavere enn i norge... Det har nå helt med hvor og hvilket selskap man jobber for. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 riktig det, men tror du at du får så mye i USA når du er helt fersk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå