UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er dette sant? Var det ikke slik at MS hadde satt ett krav til utviklerene om at spill måtte fungere 100 % uansett om personem hadde xbox 360 uten eller med harddisk? Noen her på forumet som kan avkrefte dette? Burnout Paradise has impressed gamers since its release last week, but the Xbox 360 version isn't the same for everyone. Reports from gamers suggested that the game needs a hard drive for online play, meaning owners of Core and Arcade Xbox 360s can't play the game online. Having been totally unaware of this, we hunted down our retail 360 copy of the game to look at what was said on the case. After close inspection we finally saw the text. "Online multiplayer 2-8/hard drive required" read the orange text on the second line of the game information on the rear of the case. A user on Maxconsole.net contacted EA support and received the following reply via email: "The hard drive is needed to store temporary data when playing online as the data transferred from one console to another requires storage space greater than what the memory card can contain." We're waiting for an official response from EA on the matter, but let us know what you think about the need for a hard drive in the comments below. Kilde Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Poenget ditt er? Burnout Paradise er ikke første spillet som krever harddisk. Endret 30. januar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Har det så mye å si da? Uansett, står dette sikkert bak på coveret. Så om kunden ikke sjekker der først, så har han/hun ingen grunn til å klage. EDIT: Poenget hans er sikkert at Microsoft ikke holder det de lover, eller noe sånt Endret 30. januar 2008 av Amored Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja vel. Ja, er ikke særlig opplyst på dette med xbox 360, så ble bare overrasket. Men da vet man i værtfall at xbox 360 uten harddisk er no go i fremtiden om dette er såpass vanlig som det dere får det til å høres ut som. Nei, ingen skjulte skumle motiver fra min side. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja vel. Ja, er ikke særlig opplyst på dette med xbox 360, så ble bare overrasket. Men da vet man i værtfall at xbox 360 uten harddisk er no go i fremtiden om dette er såpass vanlig som det dere får det til å høres ut som. Nei, ingen skjulte skumle motiver fra min side. Alle skaffer seg harddisk etterhvert uansett, så er ingenting å felle tårer for. Uansett, er vel ikke Burnout verdens største tap Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, sant det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg lukter fænbøy her Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ally 87, du kjenner også lukten? Ja, om man ser på svarene som er kommet så er det lett å skjønne hvorfor. Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser ikke helt poenget med at du poster her, når du tilsynelatende ikke har noe til overs for xbox 360...(og eier det ikke selv engang) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er jo ikke akkurat et nytt fenomen dette, Football Manager 2007 (mulig jeg tar feil angåene tittel her) krevde jo også harddisk. Jeg skjønner at godeste UrgeLoL setter søkelys på dette, fordi MS sa rundt launch at ingen spill ville kreve harddisk. Burde unsett være lett å få kjøpt en brukt 20GB for en billig penge i disse dager. Harddisken er jo sonefri i likhet med alt tilbehøret til 360. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Står bak på coveret: "Online Multiplayer 2-8/Hard Drive required" Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser ikke helt poenget med at du poster her, når du tilsynelatende ikke har noe til overs for xbox 360...(og eier det ikke selv engang) Jeg ser ingen plass at UrgeLoL ikke skulle kunne poste her.. Alle har et forhold til MS, uansett om de har Xbox eller ikke.. Trådstarter kommer med informasjon som kan være nyttige for eventuelle Burnout fans som sitter uten HD. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå må vi alle huske på at det ikke er Microsoft som verken utvikler eller utgir Burnout (eller FM), så derfor kan ikke MS love noe som helst på deres vegne. MS lager konsollen (og utgir noen a spillene) mens andre lager spillene. Buhuu om man må ha HDD for å spille NOEN spill... Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå må vi alle huske på at det ikke er Microsoft som verken utvikler eller utgir Burnout (eller FM), så derfor kan ikke MS love noe som helst på deres vegne. MS lager konsollen (og utgir noen a spillene) mens andre lager spillene. Buhuu om man må ha HDD for å spille NOEN spill... I tillegg, så er det ikke slik at det overhodet ikke går an å spille det uten HDD. En kan fint spille Singelplayer delen (Som utgjør majoriteten av spillet). Så da er det bare online delen som ikke kan spilles uten HDD. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I tillegg, så er det ikke slik at det overhodet ikke går an å spille det uten HDD. En kan fint spille Singelplayer delen (Som utgjør majoriteten av spillet). Så da er det bare online delen som ikke kan spilles uten HDD. Takk for tillegget Da er trådet løst, sier vi. Stenges, noen? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Nå må vi alle huske på at det ikke er Microsoft som verken utvikler eller utgir Burnout (eller FM), så derfor kan ikke MS love noe som helst på deres vegne. MS lager konsollen (og utgir noen a spillene) mens andre lager spillene. Buhuu om man må ha HDD for å spille NOEN spill... Men så vet du jo godt at MS setter krav for spill, og de kunne godt ha avvist spillet når det kom inn for sertifisering siden MP ikke fungerte på xbox 360 uten harddisk. Grunnet for at jeg postet var fordi jeg faktisk trodde at MS hadde ett slikt krav. MP er en meget stor del av ett spill som paradise, spesielt siden sp og må er sømløst. Men da får vi håpe at ikke så mange xbox 360 core eiere kjøper spillet i håp om å konkurrere mot vennene sine. Men på den andre siden så tvinger dette kanskje en del folk til å kjøpe de overprisete harddiskene til MS. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Om de hadde avvist et spill som Burnout Paradise pga at MP krever HDD, så ville det vært vanskelig å skjønne hvorfor de har kommet så langt innen denne bransjen. Jeg tror de vet hva de driver med. Men du må jo skjønne det at MS, som Sony, kan skifte mening Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Nå må vi alle huske på at det ikke er Microsoft som verken utvikler eller utgir Burnout (eller FM), så derfor kan ikke MS love noe som helst på deres vegne. MS lager konsollen (og utgir noen a spillene) mens andre lager spillene. Buhuu om man må ha HDD for å spille NOEN spill... Tror ikke helt du skjønte hva jeg mente, så prøver igjen. Som du ser på quoten over så sier du: kan ikke MS love noe som helst på deres vegne. Feil! Jo, de lover faktisk at alle spill har voicechat og de andre funksjonene som LIVE innehar. Utviklerene er nødt til å ha disse funksjonene med i spillene for at de skal bli godkjente av MS. Men når de lar fler og fler spill komme ut som krever HDD, noe som ikke er standard i 360, så sitter veldig mange xbox 360 eiere igjen som tapere. De kan selvfølgelig kjøpe en harddisk å sette inn, men det var vel ikke poenget. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå må vi alle huske på at det ikke er Microsoft som verken utvikler eller utgir Burnout (eller FM), så derfor kan ikke MS love noe som helst på deres vegne. MS lager konsollen (og utgir noen a spillene) mens andre lager spillene. Buhuu om man må ha HDD for å spille NOEN spill... Tror ikke helt du skjønte hva jeg mente, så prøver igjen. Som du ser på quoten over så sier du: kan ikke MS love noe som helst på deres vegne. Feil! Jo, de lover faktisk at alle spill har voicechat og de andre funksjonene som LIVE innehar. Utviklerene er nødt til å ha disse funksjonene med i spillene for at de skal bli godkjente av MS. Men når de lar fler og fler spill komme ut som krever HDD, noe som ikke er standard i 360, så sitter veldig mange xbox 360 eiere igjen som tapere. De kan selvfølgelig kjøpe en harddisk å sette inn, men det var vel ikke poenget. Der er UrgeLoL igjen ute på tur med sine fanboykommentarer "jeg bare tuller " Alle som har en 360 har en harddisk nesten da Jeg har harddisk på min Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Siden sony har en "play's limited Ps2 titles" på sin 60 GB ps3 så bør MS ha en "Does not play all xbox 360 titles, and with limited features" på sin xbox 360 uten harddisk Toman85: Endret 5. februar 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå