Megnus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ser store band bruker det ganske ofte live. Slik at etter de synger/skriker, så kommer samme lyden 2-4 sekunder etterpå. Finnes det noe software jeg kan bruke for å få den effekten? (tenkte da ikke på å gjøre det i etterarbeid i f.eks cubase) Eller må jeg kjøpe en egen boks? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jupp, slik programvare har eksistert lenge. Et kjapt googlesøk etter free delay vst pekte til denne siden som har en del gratis VST-effekter. Du kan også prøve å google etter free echo vst. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis du skal gjøre det live, er det vel greiest med en delayboks av no slag. Ellers er det flere delayer i CUbase Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Tenkte bare for morro hjemme foreløpig Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Generelt kan man si at alle effekter finnes i software idag. Men det er ikke alle som låter like bra. Man får litt hva man betaler for der også, og skikkelige gode software-effekter er ikke gratis. Og en del av dem krever mye maskinkraft, sanntidsprossesering er tunge greier. Geir Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Kan noen gi navnet på noen kanskje dyre, men gode slike effekter. Bare så jeg kan lese litt om dem og skjekke priser og sånn.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå