Gå til innhold

LOST 4x1 - "The Beginning of the End" (USA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Har sett episode 1 nå, men skulle det ikke komme dobbel sesong premiere episoder ? "2 hour season premiere" ?

les 2 poster bakover.

litt små skuffa over sesong starten... :(

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg er ikke skuffet. Dette var helt konge og ufattelig deilig å se Lost igjen. :new_woot: Likte alle scenene med Hurley som har blitt nuts. Har savnet den spenningen det er når de går rundt i jungelen og ikke vet hva som skjer. Lurer på dette med den hytta han så, håper vi får se mer om den.

Hvis jeg husker rett så var Hurley i et mentalsykehus i episode 18 i sesong 2. Jeg klarer bare ikke å huske hvordan det hadde seg at han var der, noen som ser noen sammenheng med dagens episode?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke skuffet. Dette var helt konge og ufattelig deilig å se Lost igjen. :new_woot: Likte alle scenene med Hurley som har blitt nuts. Har savnet den spenningen det er når de går rundt i jungelen og ikke vet hva som skjer. Lurer på dette med den hytta han så, håper vi får se mer om den.

Hvis jeg husker rett så var Hurley i et mentalsykehus i episode 18 i sesong 2. Jeg klarer bare ikke å huske hvordan det hadde seg at han var der, noen som ser noen sammenheng med dagens episode?

Var han noengang frisk, det lurer jeg på :)

Denne episoden var ikke veldig spennende, men den ga litt info som vi kan bryne oss på. Det blir vanvittig gøy å se hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar

Fyren er jo fra Noami`s folk på båten. Men blir bra å se motivene og hva hans oppdrag er. Er han snill? Slem? Er han der for å redde de overlevende? Eller er han der for noe helt annet og værre?

De 3 nye skuespillerne på serien var også herlige. Jeremy Davies, Lance Reddick og Ficher Stevens er alle greie skuespillere. Davies og Reddick er temmelig gode vil jeg også si.

Karakter: 8/10

Lenke til kommentar

Ålreit start på sesongen. Synes ikke Hurley er den mest interessante på øya, så like greit å få han unnagjort.

Mye tyder jo på at det ikke er så lurt å baile av gårde med Locke, hvis vi tenker på Hurley sa i gymsalen der. Men overlever gjør jo han tydeligvis. Som sagt, ikke noe kjempemessig start, men jeg ser absolutt potensiale videre.

Blir spennende å se hva fallskjermfyren har å si, men man kommer jo seg ikke akkurat av med øya med det første hvis de aldri lander det pokkers helikopteret.

Lenke til kommentar

Synes det var en bra start på sesongen, men nå sitter jeg med flere spørsmål enn det jeg hadde før jeg så episoden- typisk Lost ;)

Lurer på hvem de andre overlevende er, Hurley sa jo nemlig at han var blant oceanic 6, så foruten Hurley, Kate, og Jack er det altså tre til som har overlevd. Noen teorier om hvem det kan være??

Lenke til kommentar
Er han snill? Slem? Er han der for å redde de overlevende? Eller er han der for noe helt annet og værre?

Svaret får du faktisk i traileren for sessong 4. ;)

Men var fint å se Lost igjen. Helt grei sessongstart.

Eneste jeg syntes var litt rart, var når de skulle advare Jack om at det var "not Penny's boat". De var veldig innstilte på å komme seg til Jack for å advare ham. Men når de endelig møtte han hørte vi jo nesten ikke et pip om advarselen, utover Hurley som viser sin lojalitet til sin avdøde venn. Hadde jeg vært Jack og fått vite at det hadde vært en advarsel hadde jeg i det minste spurt litt om detaljene rundt dette. Ikke bare se at folket splittes i to og vite at Charlie døde og at han viste ett eller annet som tydeligvis var veldig viktig.

Lenke til kommentar

Tviler. Er vel heller de 'egenskapene' til øya de er interessert i. For alt vi vet har de kanskje noen økonomiske eller teknologiske interesser i øya.

Isbjørnene var vel bare en del av 'anomalien' med øya, kanskje noe teleport-aktige greier med de magnetiske/elektromagnetiske greiene i The Swan. Vi så jo i slutten av sessong 2 eller hva det var at Penny hadde folk i polare strøk av noe slag som lyttet etter "elektronmagnetiske anomalier". Kanskje isbjørnene har kommet seg derifra og til øya på et mystisk vis f.eks forrige gang de var nære ved å gå glipp av resett-knappen?

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...