Moff Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har sett episode 1 nå, men skulle det ikke komme dobbel sesong premiere episoder ? "2 hour season premiere" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Har sett episode 1 nå, men skulle det ikke komme dobbel sesong premiere episoder ? "2 hour season premiere" ? les 2 poster bakover. litt små skuffa over sesong starten... Endret 1. februar 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er ikke skuffet. Dette var helt konge og ufattelig deilig å se Lost igjen. Likte alle scenene med Hurley som har blitt nuts. Har savnet den spenningen det er når de går rundt i jungelen og ikke vet hva som skjer. Lurer på dette med den hytta han så, håper vi får se mer om den. Hvis jeg husker rett så var Hurley i et mentalsykehus i episode 18 i sesong 2. Jeg klarer bare ikke å huske hvordan det hadde seg at han var der, noen som ser noen sammenheng med dagens episode? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vel...må si det var ikke akkurat noen stor sesongstart, tvert imot. Virket tafatt egentlig.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hyperio: Pass på spoilerne nå da.. ikke ødelegg for andre.. Endret 1. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spoilere? Er ikke denne tråden for å diskutere spoilerrelatert stoff? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er ikke skuffet. Dette var helt konge og ufattelig deilig å se Lost igjen. Likte alle scenene med Hurley som har blitt nuts. Har savnet den spenningen det er når de går rundt i jungelen og ikke vet hva som skjer. Lurer på dette med den hytta han så, håper vi får se mer om den. Hvis jeg husker rett så var Hurley i et mentalsykehus i episode 18 i sesong 2. Jeg klarer bare ikke å huske hvordan det hadde seg at han var der, noen som ser noen sammenheng med dagens episode? Var han noengang frisk, det lurer jeg på Denne episoden var ikke veldig spennende, men den ga litt info som vi kan bryne oss på. Det blir vanvittig gøy å se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Konge episode, jeg likte starten på sesong4 lurer på hvem skjeggmannen er. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fyren er jo fra Noami`s folk på båten. Men blir bra å se motivene og hva hans oppdrag er. Er han snill? Slem? Er han der for å redde de overlevende? Eller er han der for noe helt annet og værre? De 3 nye skuespillerne på serien var også herlige. Jeremy Davies, Lance Reddick og Ficher Stevens er alle greie skuespillere. Davies og Reddick er temmelig gode vil jeg også si. Karakter: 8/10 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ålreit start på sesongen. Synes ikke Hurley er den mest interessante på øya, så like greit å få han unnagjort. Mye tyder jo på at det ikke er så lurt å baile av gårde med Locke, hvis vi tenker på Hurley sa i gymsalen der. Men overlever gjør jo han tydeligvis. Som sagt, ikke noe kjempemessig start, men jeg ser absolutt potensiale videre. Blir spennende å se hva fallskjermfyren har å si, men man kommer jo seg ikke akkurat av med øya med det første hvis de aldri lander det pokkers helikopteret. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes det var en bra start på sesongen, men nå sitter jeg med flere spørsmål enn det jeg hadde før jeg så episoden- typisk Lost Lurer på hvem de andre overlevende er, Hurley sa jo nemlig at han var blant oceanic 6, så foruten Hurley, Kate, og Jack er det altså tre til som har overlevd. Noen teorier om hvem det kan være?? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tja, hvem som helst? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bernard&Rose er nok to av de 6, siden Rose sa "I'm not going anywhere with that man" til Bernard når folka valgte om de ville gå med Locke eller Jack. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er han snill? Slem? Er han der for å redde de overlevende? Eller er han der for noe helt annet og værre? Svaret får du faktisk i traileren for sessong 4. Men var fint å se Lost igjen. Helt grei sessongstart. Eneste jeg syntes var litt rart, var når de skulle advare Jack om at det var "not Penny's boat". De var veldig innstilte på å komme seg til Jack for å advare ham. Men når de endelig møtte han hørte vi jo nesten ikke et pip om advarselen, utover Hurley som viser sin lojalitet til sin avdøde venn. Hadde jeg vært Jack og fått vite at det hadde vært en advarsel hadde jeg i det minste spurt litt om detaljene rundt dette. Ikke bare se at folket splittes i to og vite at Charlie døde og at han viste ett eller annet som tydeligvis var veldig viktig. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) I traileren sa han fallskjermfyren dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rescuing you isn't really our primary objective. Lurer på hva han mente med det. Er de etter isbjørnene kanskje? Endret 1. februar 2008 av Emomilol Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Tviler. Er vel heller de 'egenskapene' til øya de er interessert i. For alt vi vet har de kanskje noen økonomiske eller teknologiske interesser i øya. Isbjørnene var vel bare en del av 'anomalien' med øya, kanskje noe teleport-aktige greier med de magnetiske/elektromagnetiske greiene i The Swan. Vi så jo i slutten av sessong 2 eller hva det var at Penny hadde folk i polare strøk av noe slag som lyttet etter "elektronmagnetiske anomalier". Kanskje isbjørnene har kommet seg derifra og til øya på et mystisk vis f.eks forrige gang de var nære ved å gå glipp av resett-knappen? Endret 1. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det var ironisk ment at de var etter isbjørnene. Men en av tingene jeg lurer på er størrelsen på båten. De får plass til et helikopter på den, da er det vel temmelig stor, da? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Så veldig stort trenger den nok ikke være. Med litt modifikasjon kan man nok lande helikopter på båter med størrelse av en tråler. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg likte sesongstarten godt, sesongen virker til å bli god og jeg ser absolutt potensiale i dette. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spennende dette, holder det interessante nivået fra slutten av S03 oppe. Veldig bra med flashbacks fra fremtiden, det liker jeg veldig godt. Dette skal bli spennende. Interessant med den hemligheten Jack pratet med Hurley om da de spilte basket, og flynr. var ikke det samme nå, spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå