Irre Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg lurer litt på det om aktivering og lisensen til Vista Kjøpte ny PC uten OS, og kjøpte da en Vista OEM med. Nå må jeg bytte PC, er feil på den som dekkes av garantien. Må jeg da kjøpe en ny Vista OEM? Eller kan jeg forklare saken for kundestøtten til MS? Når det gjelder XP-aktivering er de veldig greie. Hadde et tilfelle der den gyldige koden ikke fungerte, ringte bare inn og sa koden ikke fungerte, og jeg fikk en ny, uten noe spørsmål (og dette var før Vista sin tid) Men er de blitt strengere med Vista? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Nei, de er ikke no strengere med Vista, dette går nok helt greit. Endret 30. januar 2008 av sony123 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har ikke hatt noen problemer med telefon-reaktivering av Vista så langt. To ganger har jeg gjort dette (BIOS-oppdatering og driver-oppdatering). Har VHP OEM norsk 32-bit. Du kan enten være ærlig, eller ta en spansk en og si du har bytta skjermkort e.l. Dette har vært diskutert mange ganger, og ifølge Microsoft selv, så er feil på maskinvare en legitim grunn for reaktivering. Lykke til! Ray Lenke til kommentar
Irre Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ok, takk Men har det noe å si at det er en bærbar, og at det er skjermen det er noe galt med? (feilen er såpass at det hvistnok ikke lønner seg å bare bytte skjermen, hele maskinen byttes) Endret 30. januar 2008 av Irre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå