Gå til innhold

19 åring voldtatt på sykehus*OPPDATERT*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, innari tøft at fargen / nasjonaliteten din skal føre til at du dømmes på forhånd, og lynsjes. Vi har virkelig komt langt i dette landet.

 

Jeg gir da faen i om han er svensk, jøde eller Hitler sitt barnebarn. Peker bevisene mot at han har gjort det, så dømm han, men jeg er lei at ting som 'hvor de kommer fra', og 'farge', skal bli trukket inn. Heh.

Ikke at jeg ønsker å legge lokk på at noen innvandrere er vanskelig å intregre, ingen hemlighet! Men hold det i en egen diskusjon da, så kan vi diskutere VOLDTEKT her, jeg vet ikke om dere husker det, men det er faktisk det saken opprinnelig handlet om.

Lenke til kommentar

Men det stod vel ikke noe om at sykepleieren var fra somalia i "hovedartikkelen"?

-Uansett syns jeg det nesten blir værre. Her tar vi inn folk og gir dem et bedre liv, og så driter de seg ut på den måten. Det er jo såklart ille uansett om mannen er norsk eller ikke, men det er bare så synd at de får en sjanse og så ødelegger de for seg selv.

Lenke til kommentar
Her tar vi inn folk og gir dem et bedre liv, og så driter de seg ut på den måten. Det er jo såklart ille uansett om mannen er norsk eller ikke, men det er bare så synd at de får en sjanse og så ødelegger de for seg selv.

 

Er godt du viser omtanke for mannen da, midt oppe i elendigheta.

Lenke til kommentar
Nå syns jeg folket i denne tråden burde roe seg litt ned med lynsjingen av denne mannen før saken behandles i retten. Alle er uskyldige til det motsatte er bevist. Vi har hørt hennes side men ikke hanes. Syns det er litt bekymringsfullt når folk dømmer personer før begge parter har lagt frem sin side av saken. Vi har en tendens å være litt for snar på avtrykker. Det skjer alt for mange ugyldige voldtektsanmeldelser her i landet til at jeg skal på forhånd dømme denne mannen. Kvinner vet hvor "kraftig" verktøy en slik anmeldelse kan være. Vi kjenner ikke hennes sanne preferanser før saken har gått gjennom rettsystemet. Før vi vet så har hun kanskje hatt helt frivillig samleie med denne personen og av en eller annet årsak angret det hele.

 

Når det er sagt, er det klart hvis dette er i tråd med hennes påstander så er dette en skam for samfunnet. Hvis dette har snev av sannheten i seg så får jeg lyst å ha 5 minutter med denne mannen på en øde øy uten statlig rettsystem, og gi han en god gammeldags omgang med juling. Slik oppførsel er ikke et menneske verd, og selve person som har gjort denne gjerningen er ikke verd fem flate ører.

 

Vel nå som personen stakk av vil nå jeg si han er skyldig. Det jeg ikke forstår er hvorfor han fikk en mulighet til å stikke av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...