rottweiler Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hei, min pc kan funke heilt greit noen dager så klikker den. feks,slår på pc og den boter ikke,Hardisken heter noe helt anna helt til jeg skrur av pc og tar ut strømkabel og setter inn igjen da pleier det og funke. så kommer det opp en Warning,F1 for og fortsette del for og gå til setup og jeg trykker på F1 og så kommet det lesefeil opp til Hardisken,jeg prøvde og slå av pc og starte den på nytt,trykker på F8 og trykker på feilsøkingmodus og kommer ikke inn ditt,men da starte pc opp helt fint, hva kan det være? noe peil Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 plizz,er det ingen der ute som kan hjlpe meg? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen det ute som veit noe? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ville sjekket kabling først jeg. vakkelkontakt på kabelen elelr i en av kontaktene den er koblet til mellom harddisken og hovedkortet er jo det aller mest sansynlige. Og - hvis det ikke er det så har du sansynligvis et relativt seriøst hardware problem, enten på disken eller IDE/S-ATA kontrolleren. har du flere separate kontrolere på hovedkortet kan du jo prøve å kjøre harddisken på en av disse og se om det har noen effekt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå