Gå til innhold

Verdi på en ny ubrukt uåpnet QX9650 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vill gjerne ha et tall :p

du som er medlem her i forumet må da vite at det er en prisguide her...? og i den prisguiden skriver du inn qx9650 i søkefeltet, og vips: 7083kr for en sånn cpu hos Amentio.

Men du må huske at kjøper har større rettigheter når man kjøper i butikk når det gjelder angrerett og alt det der, så det må gjenspeiles i prisen du tilbyr.

Og hvor den ble kjøpt, kvittering må du også legge ved, slik at ny kunde kan benytte seg av garanti hvis den er defekt/går istykker ved en seinere anledning.

bra nok svar?

Lenke til kommentar
vill gjerne ha et tall :p

du som er medlem her i forumet må da vite at det er en prisguide her...? og i den prisguiden skriver du inn qx9650 i søkefeltet, og vips: 7083kr for en sånn cpu hos Amentio.

Men du må huske at kjøper har større rettigheter når man kjøper i butikk når det gjelder angrerett og alt det der, så det må gjenspeiles i prisen du tilbyr.

Og hvor den ble kjøpt, kvittering må du også legge ved, slik at ny kunde kan benytte seg av garanti hvis den er defekt/går istykker ved en seinere anledning.

bra nok svar?

Nei ikke bra nok da du ikke har svart på det jeg spurt om.

Vet det er en prisguide der de ligger til ca. 7K

Lenke til kommentar

hvis du legger med kvittering så garantidelen er opprettholdt vil jeg si så tett oppunder utsalgsprisen noen er villig til å gi, omtrent 6500-6800kr. mange gjør mye for å spare noen penger

hvis kvittering fra norsk butikk ikke er mulig å fremskaffe vil jeg si vesentlig lavere, kanskje 5000kr

Lenke til kommentar
hvis kvittering fra norsk butikk ikke er mulig å fremskaffe vil jeg si vesentlig lavere, kanskje 5000kr

Såpass ?

Når går en CPU i stykker utenom da man overvolter den til 2v over lengre tid ?

Uansett så har man Intel sin garanti på 3år da det ikke er mulig å få tak i en falsk intel CPU ...

Lenke til kommentar

personlig syns jeg det er altfor mye penger å betale over 2000 for en cpu jeg da. kanskje litt gjerrig, men man får jo såååå mye mer morro hvis man legger penga i en gpu (hvis man spiller da..)

men når du legger inn bud ville jeg forsikret meg om at avsender kan sende det som personlig pakke, markere den som "gift" og verdi under 1000NOK (?), altså under $180. da slipper du fortollingsgebyr/moms og sånne kjiipe ting.

Lenke til kommentar
Hva ville DU ha gitt for en slik cpu :thumbup:

Om du snakker til meg så ville jeg gitt så lite som mulig, men om jeg skulle solg en så ville jeg tatt så mye som mulig for den :p

personlig syns jeg det er altfor mye penger å betale over 2000 for en cpu jeg da. kanskje litt gjerrig, men man får jo såååå mye mer morro hvis man legger penga i en gpu (hvis man spiller da..)

men når du legger inn bud ville jeg forsikret meg om at avsender kan sende det som personlig pakke, markere den som "gift" og verdi under 1000NOK (?), altså under $180. da slipper du fortollingsgebyr/moms og sånne kjiipe ting.

Har forsikret meg selv de som ikke sender utenfor USA sener til meg da bestemor er i USA 80% av året (de har et lite hus i Florida) så jeg får dem til å sende til hu og hu sender til meg ;)

Men det er ikke lett å være en 16år blakk student :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...