The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Om jeg tilfeldigvis skulle ha en uåpnet Retail (OEM) QX9650 tilovers, hva kunne jeg forlangt å få for den ? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 litt under innkjøpspris eller lignende! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 vill gjerne ha et tall Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 6500kr høres vel ikke så urealistisk ut vel.. kanskje ett par hundre mer Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe, her fiskes det ja=) Sjekk prisguiden davel Du kan få ett par store hos meg for den da=) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 vill gjerne ha et tall du som er medlem her i forumet må da vite at det er en prisguide her...? og i den prisguiden skriver du inn qx9650 i søkefeltet, og vips: 7083kr for en sånn cpu hos Amentio. Men du må huske at kjøper har større rettigheter når man kjøper i butikk når det gjelder angrerett og alt det der, så det må gjenspeiles i prisen du tilbyr. Og hvor den ble kjøpt, kvittering må du også legge ved, slik at ny kunde kan benytte seg av garanti hvis den er defekt/går istykker ved en seinere anledning. bra nok svar? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 vill gjerne ha et tall du som er medlem her i forumet må da vite at det er en prisguide her...? og i den prisguiden skriver du inn qx9650 i søkefeltet, og vips: 7083kr for en sånn cpu hos Amentio. Men du må huske at kjøper har større rettigheter når man kjøper i butikk når det gjelder angrerett og alt det der, så det må gjenspeiles i prisen du tilbyr. Og hvor den ble kjøpt, kvittering må du også legge ved, slik at ny kunde kan benytte seg av garanti hvis den er defekt/går istykker ved en seinere anledning. bra nok svar? Nei ikke bra nok da du ikke har svart på det jeg spurt om. Vet det er en prisguide der de ligger til ca. 7K Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hvis du legger med kvittering så garantidelen er opprettholdt vil jeg si så tett oppunder utsalgsprisen noen er villig til å gi, omtrent 6500-6800kr. mange gjør mye for å spare noen penger hvis kvittering fra norsk butikk ikke er mulig å fremskaffe vil jeg si vesentlig lavere, kanskje 5000kr Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 hvis kvittering fra norsk butikk ikke er mulig å fremskaffe vil jeg si vesentlig lavere, kanskje 5000kr Såpass ? Når går en CPU i stykker utenom da man overvolter den til 2v over lengre tid ? Uansett så har man Intel sin garanti på 3år da det ikke er mulig å få tak i en falsk intel CPU ... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Såpass ? Når går en CPU i stykker utenom da man overvolter den til 2v over lengre tid ? Uansett så har man Intel sin garanti på 3år da det ikke er mulig å få tak i en falsk intel CPU ... Men litt "tvilsomt" uten kvittering av no slag da.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 eneste logiske kommentar jeg har, er ; hvordan få tak i en original Intelcpu uten kvittering? Og garanti hjelper fint lite om man ikke har noe sted å sende den... Intel tar ikke imot cpu'er fra privatpersoner, det går via retail-selgere Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 kjekt med ebay Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 kjekt med ebay på ebay ligger qx9650NIB på rundt $850-$900, noe som tilsvarer 5000kr sånn ca, ink. porto. ned mot $700 hvis det er OEM. så at du tar 5000 er vel en ok pris da. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ligger på alt fra 970-1300$ uansett om det er OEM eller Retail også er det moms og dytr frakt da de idiotene absolutt skal tjene på frakta .... Få av dem som sender ut av landet og ... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser NESTEN ut som om du ikke søker hjelp, men svarer på dine egne spørsmål... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Å ? Men har ikke en ekstra var bare itilfelle jeg skulle by på en auskon for mye sånn at jeg kan være sikker på at jeg ikke går i minus Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Han ber om en pris!!! er det så vanskelig å forstå??? Hva ville DU ha gitt for en slik cpu Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 personlig syns jeg det er altfor mye penger å betale over 2000 for en cpu jeg da. kanskje litt gjerrig, men man får jo såååå mye mer morro hvis man legger penga i en gpu (hvis man spiller da..) men når du legger inn bud ville jeg forsikret meg om at avsender kan sende det som personlig pakke, markere den som "gift" og verdi under 1000NOK (?), altså under $180. da slipper du fortollingsgebyr/moms og sånne kjiipe ting. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Hva ville DU ha gitt for en slik cpu Om du snakker til meg så ville jeg gitt så lite som mulig, men om jeg skulle solg en så ville jeg tatt så mye som mulig for den personlig syns jeg det er altfor mye penger å betale over 2000 for en cpu jeg da. kanskje litt gjerrig, men man får jo såååå mye mer morro hvis man legger penga i en gpu (hvis man spiller da..) men når du legger inn bud ville jeg forsikret meg om at avsender kan sende det som personlig pakke, markere den som "gift" og verdi under 1000NOK (?), altså under $180. da slipper du fortollingsgebyr/moms og sånne kjiipe ting. Har forsikret meg selv de som ikke sender utenfor USA sener til meg da bestemor er i USA 80% av året (de har et lite hus i Florida) så jeg får dem til å sende til hu og hu sender til meg Men det er ikke lett å være en 16år blakk student Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva ville DU ha gitt for en slik cpu Om du snakker til meg så ville jeg gitt så lite som mulig, men om jeg skulle solg en så ville jeg tatt så mye som mulig for den Nei Ghost, jeg snakker ikke til deg jeg snakket til alle de som tydeligvis ikke forsto hva du egentlig mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå