alDoz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei, vurderer ny mobil men det er ingen hastesak. Derfor lurer jeg på om noen er veldig oppdater på mobiler her som kan si meg litt om hva som kommer? For har sett på N82, den har ypperlige funksjoner etter min mening. Det som drar ned er det ytre med tastene og plastikkutseende. Det andre er at det er Nokia, og jeg er SE fan og liker disse mobilene best. Spørsmålet er derfor om SE vil komme med en tlf med wifi, godt kamera etc snart? K850i mangler wifi, derfor ikke aktuell.. KU990 er også fin, men har heller ikke wifi, noe jeg ønsker på mobilen for å få det litt fremtidsrettet, i alle fall da det ikke er sikkert at jeg skal kjøpe mobilen med det første... Eventuelt andre mobilprodusenter (eller Nokia for den del) som vil komme med noe liknende N82 i finere/bedre innpakning? (Post 100 i løpet av 6 år, bra forum til hjelp dette) Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vel, det dukker opp noen nye uiq telefoner fra SE i løpet av året, ser det ut som. http://www.uiqblog.com/ Og det blir nok ikke så verst, med Opera 9, widgets, oppdatert hardware, større skjerm, og sånne ting. Men det er ikke så veldig mye detaljer ute enda, så det blir vel mest å gjette på at det blir.. for eksempel wifi b/g, noe rundt 400Mhz prosessor, en haug ram, to typer minnebrikke- kontakt, etc. Siden det må noe sånt til for at det skal være noe poeng for SE å lansere dem. Men, vi får se. Har ikke hørt noe om at det blir høyere skjerm- oppløsning på modellene som kommer først, for eksempel. Eller at det blir ofret så veldig mye tid på kamera eller optikken ellers. Så det vel ikke så veldig sannsynlig at SE kommer med en flashy, ufattelig polert telefon på et perfekt tidspunkt i forhold til markedsføring og posisjonering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå