Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har merket at det er en sinnsyk fordel å være host i dette spillet. Det er faktisk så ille at jeg kan ta meg selv i å leave kamper bare for å prøve å bli host. Man treffer med en gang, ingen "delay".. Kniven treffer somregel alltid når man prøver, i motsetning til når man har litt lagg. Post gjerne deres meninger om host-fordeler, og gjerne et screnshot av deres rekorder på de forskjellige gamemodene, regner med ingen legger ut screens hvor man har samarbeidet osv. Kun vanlige matches, ingen private! Team Deathmatch, første lag til 75 kills vinner. Her har jeg 55 alene. Må nevnes at det kun var noobs her, og at jeg var host. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja jeg har merket det samme selv. Er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Host-fordeler kommer med alle multiplayer spill, spesielt hvis du spiller mot folk fra andre siden av jorda. Spiller du på norsk server vil du neppe irritere deg over dette. Heldigvis har COD4 noe som heter Client Side Hit Detection. Det gjør at skuddene blir registrert på spilleren uansett om målet egentlig løper 1m foran det du ser. Spill som Gears bruker ikke dette og det medfører at kulene ofte kommer 0,5 sek etter du har skutt hvis det er nok lagg og det kan være litt irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja det funker ganske greit, men hvis systemet fungerte slik, burde man ikke ha en mulighet for at 2 folk som skyter samtidig, dreper hverandre og det blir uavgjort? Tipper at hvis man prøver å trykke akkurat samtidig, så vil hosten få killen. Dessuten hvis personen egentlig er en meter foran, enn det han er (hosten) så kan jo hosten løpe rundt et hjørne og skyte folk, før de du skyter, faktisk ser at du er rundt hjørnet. Det skal vel en god del lagg til, men uansett. Ganske kjipt. Eller ganske greit dersom du er host ! Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er nesten ingen spill som har så mye lagg at det går ut over karakterforflytning, selvom jeg merker det noen ganger i CoD. Det som da er det kjipe ved CSHD er at nærkamp blir veldig vanskelig å koordinere for spillerne som ikke er host. Og at 2 stk skyter hverandre samtidig skjer fra tid til annen, og går på om begge spillerne skyter akkuratt likt (Dersom det er 0 lag) eller at to spillere med meget tilnærmet antall MS i lag skyter eksakt samtidig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det som da er det kjipe ved CSHD er at nærkamp blir veldig vanskelig å koordinere for spillerne som ikke er host. Hehe, alltid like gøy å bomme med kniven når du sverger på at han "var rett foran deg". Men, heller en slik løsning enn bullet lag. Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I et spill som CoD? Definitivt. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dette var jo heeelt sinnsykt i Gears i begynnelsen ihvertfall. Var jo faen meg en archievement i seg selv og klare å ta ut hosten Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dette var jo heeelt sinnsykt i Gears i begynnelsen ihvertfall. Var jo faen meg en archievement i seg selv og klare å ta ut hosten har ikke blitt så mye bedre over tiden heller da, mulig det har forbedret seg litt...men å ta hosten som buker "host hagla" er komplett umulig...skader jo dobbelt så mye Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skader ikke mer, men er mer presis. Og det eneste som er forbedret over tid er det at folk forstår at den med best linje må hoste. Lenke til kommentar
exs Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hvordan blir man host?? spillt cod4 siden realese... og sverger på at jeg ikke har hvert host 1 eneste gang (som jeg vet om ivertfall) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Man kan ikke velge om man vil være host eller ikke i COD4. Har du en god linje er sjansen stor for at du blir det. Har du crap linje vil du mest sansynlig slite med å bli host. Hvis det kommer fram et map og du er den eneste som er i rommet, er du host. Man kan også sjekke det ved å "vote to skip", altså stemme for å skippe banen. Hvis du ser din stemme blir registrert øyeblikkelig er du host, tar det flere tidelssekunder er du det ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det bare meg eller er det enda mer Bullet Lag i COD4 enn i Gears? Det er jo forferdelig irriterende til tider! Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke bullet lag, men laggen kan tidvis være verre enn den i Gears, men det gjelder alle spill, spesiellt spill med MM-system Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er bare det at 90% av tiden jeg spiller merker jeg det som i Gears blir kalt Bullet Lag. Altså at kulene treffer veggen lenge etter du faktisk har skutt. Det opplever jeg nesten absolutt hele tiden. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er bare det at 90% av tiden jeg spiller merker jeg det som i Gears blir kalt Bullet Lag.Altså at kulene treffer veggen lenge etter du faktisk har skutt. Det opplever jeg nesten absolutt hele tiden. Hm...åssen internett tilkobling er det du har du da? merker dette jeg også når jeg joiner en server som har dårlig connection, men ellers så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har bare en 2500/350 linje, men det har vært mer enn nok i alle andre spill. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 husker at SOCOM på Ps2, trengte min. 300 upload for å fungere knirkefritt(avhengig av host også såklart). Kan hende at det er et minimumskrav på CoD 4 mtp. lag ol. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Så var vel også SOCOM blandt de første online spillene til PS2, og det var vel heller derfor det/de trengte såpass mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå