Galexon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er stor fan av Jurassic Park-filmene, og lengter stort etter en ny film. Steven Spielberg har gått ut i media og bekreftet at Jurassic Park 4 skal lages, og at denne skal bli den beste i serien. Det jeg lurer på, er om noen vet når vi kan vente oss denne filmen på kino? Jeg har hørt rykter om 2008, men da hadde det vel vært mer oppstyr på YouTube og slikt? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 http://imdb.com/title/tt0369610/ Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er stor fan av Jurassic Park-filmene, og lengter stort etter en ny film. Steven Spielberg har gått ut i media og bekreftet at Jurassic Park 4 skal lages, og at denne skal bli den beste i serien. Det jeg lurer på, er om noen vet når vi kan vente oss denne filmen på kino? Jeg har hørt rykter om 2008, men da hadde det vel vært mer oppstyr på YouTube og slikt? Ingen slår 1ërn da.. Uansett hvor hardt de prøver.. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror det blir en typisk "nå skal vi lage en super oppfølger for å tjene mer på en suksess" også går det på trynet i myra, men de kan godt prøve. Mulig at de får til noe bra, men synes den første var best. Det var liksom noe med at de hadde et originalt konsept som nå er brukt, akkurat som alt som har med trollmenn etc. er oppbrukt nå. Harry Potter, Ringenes Herre, Eragon osv. ble litt mye på en gang tror jeg. Litt motesak tror jeg. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Oppfølgere blir vel som regel dårligere en originalen ja. Men å sammenligne oppfølgere med Harry Potter, Ringenes Herre, Eragon blir ganske så feil da disse filmene er basert på bøker.... Harry Potter f.eks. er basert på 7 bøker, og dermed umulig å lage en film som dekker alle og disse kan ihvertfall ikke i mine øyne kalles oppfølgere. Ringenes Herre er også basert på en bok (ble gitt ut i tre bind i første utgave) og her blir det også feil å si at det er oppfølgere. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jurassick Park 1 og 2 er jo også basert på bøker da Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm... de eksemplene jeg eller han over nevnte er filmer basert på bøker (bøkene kom før filmene). Jurassic Park er skrevet og utgitt i bokform ja, men er ikke basert på en bok da boken den liksom skulle være basert på først ble utgitt samtidig med da filmen kom (1993). Så selv teller jeg jurassic park 2,3 og en 4er for å være oppfølgere. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tjene mer på en suksess" Det er vel i grunnen tanken bak de aller fleste oppfølgere? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tjene mer på en suksess" Det er vel i grunnen tanken bak de aller fleste oppfølgere? Ja, men det bli liksom ikke det samme med Harry Potter - alle står jo og skriker etter neste film siden det er laget filmer av de foregående bøkene, mens med Jurassic Park er det sikkert ikke like mange som bryr seg siden det ikke i utgangspunktet er noe mer å lage film av. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm... den skal sees definitivt. Selv om det er stor overhengende fare for at den kan bære preg av melking og utvannede konsepter er det noe eget ved å se gedigne monstre rasere og ødelegge på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå