Gjest prøv dette Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Uten og diskutere. 1. ring dama 2. si hei LøseHora Mi<3 eller Feite dorris Dette funker garantert! Forholdet kommer til og bli myyye lengre! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Cum Dumpster Bikkja Slissa Sklia Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva med: Jævla drittkjærring? jeg prøvde det en gang... funker egentlig litt dårig om man har planer om å holde på kvinnemennesket... jeg er forresten singel for tiden ja men joda, bare å finne på alt mulig rare søte ting, pleier funker:P;) er vel det eneste stedet en jente er enkel på, et eller anna klissete kallenavn. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 "Mærr" funker ofte ganske fint. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pus, prinsessa, tøsa, tjukka, kjærring, kvinnfolk, bitcha, etc... Når ho var høygravid kalte jeg ho keiko og flode. Gikk fint det Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kalte Ex`n for Oppvask filla, skurekluten osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå