Batnobbit Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kaller henne "Jenta(?)" Lenke til kommentar
haugmaister Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 en kamerat av meg kallte henne for 'ze hore' x). det varte ikke lenge, for å si det sånn. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dragen Finansministeren Diktatrisen Jeidå (geiten) bææ Leketøyet Du der Hallo?!? Skjøtemuffen Lenke til kommentar
pi. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 The Hole. Sikker vinner. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det må være naturlig, og ordene må være litt "deg". Typen min kan finne på å kalle meg alt fra pus til navn på matvarer. Jeg digger det Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Typen min kan finne på å kalle meg navn på matvarer. Jeg digger det "Hey smultringen" ? "Hoppsann kålhodet" ? Bare jeg som synes det høres litt teit ut? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Du har helt rett, det hørtes teit ut. Er jo seff søte nusselige matvarer, ikke onde kålhoder og misforståtte smultringer vi snakker om her. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Du har helt rett, det hørtes teit ut. Er jo seff søte nusselige matvarer, ikke onde kålhoder og misforståtte smultringer vi snakker om her.Ehm, når jeg tenker meg om pleier jeg å kalle ei jente for kokosbolla selv. Ellers bruker jeg ikke mye mat-navn. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ehm, når jeg tenker meg om pleier jeg å kalle ei jente for kokosbolla selv. Ellers bruker jeg ikke mye mat-navn. Lille fruktpastill. <3 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du har helt rett, det hørtes teit ut. Er jo seff søte nusselige matvarer, ikke onde kålhoder og misforståtte smultringer vi snakker om her.Ehm, når jeg tenker meg om pleier jeg å kalle ei jente for kokosbolla selv. Ellers bruker jeg ikke mye mat-navn. Da går du glipp av noe. Det finnes en helt ukjent verden der i søte kosenavn. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du må gjerne foreslå noe. Jeg er nesten litt lei å bli kalt kokosbolla. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hehe, jeg tørr ikke. Dere virket så negativ til matvarensverden. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bør ikke denne tråden være under humor? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tjukka er en slager. Sinnasex (y) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er nesten litt lei å bli kalt kokosbolla. Noes?! Du og jeg må ha en alvorsprat, kokos. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 sint: tispe! glad: Veslemor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå