MysticoN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Navnet hennes + inho Huh?! Åseinho? men er enig at dette er noe man burde finne ut av selv.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 baby & tjukken bruker jeg Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 PjuskenDet heter katten min. ^^ Eh, bror? Trodde det var søster sin katt jeg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kall henne for nuffe. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eller han fra Oslo vest som hadde ei dame han kalte "Beppen" (eller noe slikt). Etter ei stund ble det slutt. Da han fikk ny dame hadde han et problem. Han var så vant til å kalle dama "beppen", så han sa til henne: "Er det greit at jeg kaller deg beppen, så blir det ikke så komplisert....." Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tøsungen Løsungen Kosungen Kosejenta Børsa Go'jinta etc.. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 "Jenta mi" er alltid utrolig koselig å få høre, syntes jeg. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja enig med Sapientia, jenta mi er alltid koselig å høre Ellers er det veldig koselig å bli kalt navnet sitt + mi/min bak, får nok sommerfugler i magen hver gang jeg hører det i alle fall Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Spørst korleis stemninga er på det tidspunket. Liste: Baaab'eh Brutus Fisk Ugle Kjerring Cheapattentionwhoreonline Kozebamze (med skikkeleg heftig z-uttalelse) Diskolys Lenke til kommentar
smy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 En kompis kalt kona sin "kløfta" tror blir først og siste gang han sa det. hehe Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sexistiske kallenavn kan være en slager, men her er timing essensielt, uansett er det bedre enn å bli kalt noe pusete som snuppeluppa Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sitter å lurer på hva jeg kunne kalt henne, men er ikke kreativ nok Noen der ute som har gode tips? Hun er 22 btw Jeg lot kveita mi velge selv, mellom: Kveite Skate Brosme Og siden gnagsåret er prisbevisst valgte hun så klart den dyreste varianten, nemlig Kveite. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kaller hu bare jenta mi jeg, det som kom naturlig for meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Babyfabrikken Hushjelpen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 pusekattensexy! Hadde kjæresten min kalt meg det hadde jeg lett høyt. Kall hun navn+ izzle. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg kalles trolljente, and i like it! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 pleier å referere til henne som fruen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå