benjamin84 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei! Jeg lurer på hvor på nettet man kan finne utstyr til en ny Nissan Navara. Typisk ting som planlokk/hardtop'er, veltebøyler, lysbøyler osv osv. Ønsker å finne priser på dette så jeg vet hva som må til for å få bilen fullt utstyrt. Kan nok kjøpe direkte fra Nissan, men jeg har på følelsen at de vil ta mer betalt enn om jeg kjøpte og monterte selv. Google har dessverre vist seg å kun gi resultater av typen finn.no/qxl. Det jeg ønsker å finne er en skikkelig nettbutikk eller i det minste en butikk jeg kan ringe til som har et greit utvalg Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 http://www.4x4butikken.no/ Mulig dette kan være noe :-) Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det var ingen dum side! Er slikt jeg leter etter De hadde veltebøyler og front-bøyle, men ikke så mange fine glassfibertopper dessverre... mulig slikt kun finnes til Double Cab versjonen og ikke King Cab'en... synd! Lenke til kommentar
1513 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei! Jeg lurer på hvor på nettet man kan finne utstyr til en ny Nissan Navara. Typisk ting som planlokk/hardtop'er, veltebøyler, lysbøyler osv osv. Ønsker å finne priser på dette så jeg vet hva som må til for å få bilen fullt utstyrt. Kan nok kjøpe direkte fra Nissan, men jeg har på følelsen at de vil ta mer betalt enn om jeg kjøpte og monterte selv. Google har dessverre vist seg å kun gi resultater av typen finn.no/qxl. Det jeg ønsker å finne er en skikkelig nettbutikk eller i det minste en butikk jeg kan ringe til som har et greit utvalg Hei du! Et tips er å prøve Pickup Moss Ltd. tlf 90123477 De har masse utstyr til flere pickup biler av mange merker. E-post: [email protected] Tlf. 90123477 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå