Flakkmeister Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Om 4 dager må jeg enten betale ny lisens og har også muligheten for å teste noe annet Jeg har vært storfornøyd med Nod32, og lurer på om jeg skal prøve meg på firewall-pakka dems også. Er den også like fantastisk? I tillegg har jeg jo gratis Norton Internet Security fra ISP, åssen er den blitt nå i det siste? mvh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ved betaling blir Nod32 oppdatert for 1år til. Hvis ikke har du beskyttelse men virusdatabasen vil ikke oppdateres. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Ja skjønner jo det jeg og Men burde jeg gå for Firewall-pakka til Eset? Og hvordan er NIS 2008, (siden jeg har tilgang på den gratis)? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 NIS 2008 er et bra produkt, og om du får det gratis så ville jeg ha gått for dette. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Hørte at det var blitt lettere å kjøre også. Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vel, ifølge symantec så er den nis pakken til ihvertfall telenor noe telenor har bestemt hvordan skal være, og symantec hadde ikke ansvaret for noe med den pakken. Hørtes ikke betryggende ut for meg, så jeg kjøpte i noen år nis pakken (frem til 2006). Greit program, men mange har problemer med det. Det overvåker også innstillinger i windows (bl.a om automatiske oppdateringer er slått på). Siden windows bommer med driverne til mitt system så har jeg slått av den funksjonen, og dermed så får man advarsel om dette på hver oppstart og man kan aldri få grønt OK indikering for sikkert system. Etter overgang til AVG fant AVG flere trojanere som symantec ikke hadde funnet. Umulig å vite om AVG gav false positives eller om symantec ikke fant det. Med symantec så er det også sånn som med de fleste andre at man får for lite info om hva som ble gjort med viruset når noe blir funnet. Får stort sett en kort melding om at et virus ble funnet, så må man selv finnet ut om det er slettet (skanne påny), ligger i karantenen, eller noe annet, Symantec er også i to versjoner nå, nis og 360. 360 har færre innstillingsmuligheter og noe mindre beskyttelse enn nis versjonen. Ut over det så regnes vel nod32 som det beste antivirusprogrammet, og bitdefender har vel også fått mye skryt. Forøvrig så ble jo også AVG professional delt ut gratis av AVG frem til 17. Januar med ett års abbonement, så hvis du visste at det kun var kort tid igjen med nod32 kunne du jo ha lastet det ned og lagt det inn når nod32 gikk ut? Føler at AVG professional er mye mer populært enn nis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå