r2d290 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hallo Kjøpte en melk idag, og så i ettertid at det ikke var stemplet holdbarhetsdato på den. Jeg lurte på om jeg kunne/brude klage på den (som her)? tror dere det er sjans for å få et tilsvarende gavekort? det er jo en ganske fatal feil som er gjort da :/ edit: og kan jeg isåfall drikke opp melka først? Endret 1. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hallo Kjøpte en melk idag, og så i ettertid at det ikke var stemplet holdbarhetsdato på den. Jeg lurte på om jeg kunne/brude klage på den (som her)? tror dere det er sjans for å få et tilsvarende gavekort? det er jo en ganske fatal feil som er gjort da :/ edit: og kan jeg isåfall drikke opp melka først? Du bør ikke åpne den, returner den tilbake til butikken med en gang, Ta med kvitering!! Ot: Ananas ringer (måtte bare) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ot: Ananas ringer (måtte bare) (internhumor) hahaha men jeg hadde da vel ikke noen orddelingsfeil her, har jeg det? jaja... men jeg bare mente: hos butikken får jeg ikke oppnådd mer enn å få ny vare, men hva hvis jeg sender den direkte til Tine? Det virker jo (ut ifra det klagebrevet som jeg har linket til), at de i Tine er veldig opptatt av at jeg er fornøyd med varen, så det er vel ikke helt utenkelig at jeg får en liten "belønning" for å si ifra? Endret 30. januar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ot: Ananas ringer (måtte bare) (internhumor) hahaha men jeg hadde da vel ikke noen orddelingsfeil her, har jeg det? jaja... men jeg bare mente: hos butikken får jeg ikke oppnådd mer enn å få ny vare, men hva hvis jeg sender den direkte til Tine? Det virker jo (ut ifra det klagebrevet som jeg har linket til), at de i Tine er veldig opptatt av at jeg er fornøyd med varen, så det er vel ikke helt utenkelig at jeg får en liten "belønning" for å si ifra? Kan godt hende det at du får en belønning fra de at du melder i fra om slikt. Bor du ikke så langt unna et meieri så kan du bare dra dit. Ditt valg. Neida du hadde ingen feil som jeg så Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 andre som har formeninger om dette? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du bør absolutt reklamere og kreve erstatning for tort, svie og alle utlegg med reklamasjonen, inkludert tidsbruken på å få råd fra HW-forumet. Nekter Tine trekker du dem til FTU gjennom Forbrukerrådet. Eventuelt drikker du melka, får sunne og sterke bein i skjelettet og bruker tiden på en fornuftig utendørs aktivitet. Bedre enn å kaste bort tid på en kartong melk. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 jeg gikk for den siste jeg Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis ikke melka har stemplet inn dato så skal den kastes, det gjelder for de fleste matvarer. Om du sier fra til butikk/ tine så er det et pluss så det blir raportert videre i systemet (hvis den butikk ansatte gidder å bry seg da selvfølgelig). Skal heller ikke se bort i fra at melka allerede er trekt tilbake, men de rakk ikke å ta vekk den du kjøpte. HAr selv kastet masse varer som har kommet uten datostempel. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis du skriver en godt formulert mail til Tine er erfaringen min at de pleier å gi en kompensasjon. Jeg fikk i alle fall en sjekk på 100 kr når jeg sendte en mail og klagde på at noen av sjokomelkene jeg har kjøpt har lekket fra åpningen. Argumenterte med at dette har medført unødvendige ekstravask for min del, samt at min tillitt til deres kvalitetssikring hos kartongprodusenten var dypt svekket. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis du skriver en godt formulert mail til Tine er erfaringen min at de pleier å gi en kompensasjon. Jeg fikk i alle fall en sjekk på 100 kr når jeg sendte en mail og klagde på at noen av sjokomelkene jeg har kjøpt har lekket fra åpningen. Argumenterte med at dette har medført unødvendige ekstravask for min del, samt at min tillitt til deres kvalitetssikring hos kartongprodusenten var dypt svekket. var kanskje sånn jeg burde ha gjort det... men men, nå er nå det historie, men får se hva jeg gjør hvis jeg finner flere tilsvarende produkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå