Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger LekseHjelp! Hva Er Korrosjon? Noen som har en oppgave om det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, wikipedia og google er dine venner! Ett søk i google og jeg fikk denne siden fra wikipedia som første treff. Der får du forklart akkurat det du spør om.

Selvsagt har jeg sett det der, men absolutt alle i klassen har tatt den informasjonen, og gjort om på den, og det er svært vanskelig for meg å gjøre om på den.....

Lenke til kommentar
Jo, wikipedia og google er dine venner! Ett søk i google og jeg fikk denne siden fra wikipedia som første treff. Der får du forklart akkurat det du spør om.

Selvsagt har jeg sett det der, men absolutt alle i klassen har tatt den informasjonen, og gjort om på den, og det er svært vanskelig for meg å gjøre om på den.....

Du skal ikke bare gjøre om på andres artikler, du skal skrive noe sjøl.

Endret av haalo
Lenke til kommentar

Bla bla bla....Jeg hadde håpet på at dere hadde forstått meg, noe dere ikek gjør...

Jeg hadde lyst på en Korrosjons oppgave (eller Rust) som jeg kan levere inn, jukse...

Eller at dere hadde funnet en internett side som hadde litt annen, andre ord, enn wikipedia bruker....

Men dett forumet her er ikke til juksing...fordi det er ikke lov....haha....

alt er lov bare du ikke blir tatt, sier nå jeg.....

Men takk for all hjelp... :yes:

Lenke til kommentar

hva skal du gjøre når du kommer ut i arbeidslivet og skal sjekke om en viktig oljekonstruksjon kan få korrosjon. Du har da ansvaret for alle på platformen, et hundretalls personer som stoler på deg og du har jukset deg gjennom alle prøver?

Skal du fake deg igjennom og håpe at den står i din levetid, slik at det ikke blir noe lignende kiellandkatastrofen der over hundre døde?

sjekk korrosjon, korrosjonsbeskyttelse, beskyttende korrosjon, korrosjonsbetingelser, spenningslista er sikkert mye mer du kan skrive om.

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
hva skal du gjøre når du kommer ut i arbeidslivet og skal sjekke om en viktig oljekonstruksjon kan få korrosjon. Du har da ansvaret for alle på platformen, et hundretalls personer som stoler på deg og du har jukset deg gjennom alle prøver?

Skal du fake deg igjennom og håpe at den står i din levetid, slik at det ikke blir noe lignende kiellandkatastrofen der over hundre døde?

sjekk korrosjon, korrosjonsbeskyttelse, beskyttende korrosjon, korrosjonsbetingelser, spenningslista er sikkert mye mer du kan skrive om.

DO IT THA HOMER SIMPSON WAY!!!!

Lenke til kommentar

For det første får jeg aldri bruk for korrosjon videre i livet, ihvertfall ikke arbeidsmessig, jeg kommer aldri til å jobbep å en oljeplattform eller lignende...

etikk - Up yours! :tease:

Uansett, de fleste som har svart her er papy boys som har 5 i snitt, og er interessert i å lære.

Lenke til kommentar

Meningen med livet er ikke å jobbe livet av seg. Jobb er kun en ting der du skal tjene penger. Enkelt og greit.

Noen velger en hard måte, vanskelig/utfordrende oppgaver, Bla bla bla.

Jeg er heller av den slappe sorten, som ønsker å tjene spenn, gode spenn, den enkleste og korteste veien.

Og ja, jobbmessig, er Homer en forbilde. Så digg jobb, og tjener rimelig gode penger.

Eller så kan jeg stresse litt, viss det er en interessant jobb, og da noe innenfor fotball.

DA kan jeg virkelig stresse...

Lenke til kommentar

Problemet med den holdninga er at det er dei framtidige kollegaene dine som må ta ekstraarbeidet med å ha deg som kollega.

Det går som oftast ikkje bra i lengda.

Heller ikkje forvent så mykje ut av livet med den holdninga, i tillegg så kan vel drømmejobben berre strykast.

lykke til!

Lenke til kommentar

ok, jeg kopierte fra nettet, og fremførte det...alt gikk smoooth...er ganske good til å beskrive ting....korrosjon inngår, anoder osv vett....og da spurte selvsagt læreren hva det var...og jeg svarte "anoder er elektrofysiske felt der minuspolen møter pluss polen"....bare bullshit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...