daubyj Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Den nye monsterhitten ”Cloverfield” kan gjøre deg kvalm – bokstavelig talt. Les mer Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dette kom vel ikke som en overraskelse, gjorde det vel? Ble svimmel kun fra traileren jeg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Er vel den fantastiske filmingen som gjør det sikkert. Likte spesielt den første traileren der de viste festen hans. Filmingen gjorde dette skikkelig "levende". Uansett, det får bare gå hvis jeg blir kvalm Endret 30. januar 2008 av gormers Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Håper jeg ikke blir for sjøsyk.. gleder meg litt til denne. Men er vel bare fordi den er markedsført veldig bra da. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Gleder meg vanvittig til denne filmen Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ingen advarsler kommer til å stoppe meg i å se denne filmen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bare ikke sitt paa tredje rad saa gaar det nok bra. Men piller mot sjoesyke kan vaere en smart ting. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå MÅ jeg se denne filmen Var som når Van Helsing kom, og den hadde advarselen "Ekstremt høyt lydnivå". Alle måtte se den da. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 lal, og folk klager på Bourne Ultimatum!? Van Helsing hadde drøy lyd, ja. Skrikende diskant! Forresten en skittfilm! Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hahah, ble ikke svimmel jeg i alle fall. Noe uvandt filming i begynnelsen, men ble raskt vandt til det. Syns det var en god film jeg, veldig spennende. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på Endret 1. februar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på Meg du mente? Nei, Bourne Ultimatium har jeg faktisk ikke sett, var Cloverfield jeg siktet til. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på Jeg spør da: Har du sett de 2 første? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm... Ble ikke kvalm jeg, kansje fordi jeg så den i daglig lys, å ikke så høyt volum.. Men ganske bra film, anbefales.(spør du meg) Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hmm... Ble ikke kvalm jeg, kansje fordi jeg så den i daglig lys, å ikke så høyt volum.. Men ganske bra film, anbefales.(spør du meg) Jeg så den i mørk kinosal, med høyt volum, og ble heller ikke noe kvalm. Fikk ikke inntrykk av at noen andre var kvalme heller. Men jeg skjønner at man kan bli kvalm av den, for det er noe bevegende filming til tider. Men jeg likte filmen, og kan også anbefale å se den. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på Meg du mente? Nei, Bourne Ultimatium har jeg faktisk ikke sett, var Cloverfield jeg siktet til. Men den filmen har jo ikke kommet ? Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på Jeg spør da: Har du sett de 2 første? Nei, skulle nok ha gjort det. Visste ikke at det var en trilogi en gang da jeg gikk for å se den. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på Meg du mente? Nei, Bourne Ultimatium har jeg faktisk ikke sett, var Cloverfield jeg siktet til. Men den filmen har jo ikke kommet ? Cloverfield? Den har vært i usa på kino... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 åja Det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på Meg du mente? Nei, Bourne Ultimatium har jeg faktisk ikke sett, var Cloverfield jeg siktet til. Men den filmen har jo ikke kommet ? Bor i Singapore for tiden, og her har Cloverfield gått siden 18. Januar ;-). Endret 2. februar 2008 av Noteknekk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så førpremiere i Colloseum 1 (Oslo) i går. Tøff film. Håndholdt kamera fungerer veldig bra, utrolig bra effekter som blir skapt. Starter litt tregt, men skaper ei grei ramme før alt smeller. Etter det er det non-stop action... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg