Gå til innhold

Ny konsoll - Jeg lager ekko for andre!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter personlig også med ekko, men da kun at jeg hører meg selv. Det er ikke plagsomt med andre jeg spiller med, men det er kun sinnsykt irriterende for meg selv. Har dere noen tips til hvordan jeg kan fikse dette?

Har orginalt Xbox 360 headset...

Lenke til kommentar
Nja, ikke hele tiden, men overaskende mye! (Hvis det var meg du spurte, og ikke trådstarter, hehe)

Var deg jeg spurte ja :) Men trådstarter må gjerne svare på det han også (mulig han allerede har det).

Rart når sånne ting skjer. Jeg regner med at du har prøvd å koble ut headsettet og satt det i igjen?

Gjelder det bare onlinespilling eller Private Chat også?

Lenke til kommentar

True...

Skjer i både private chat og in-game chat. Skal prøve meg litt fram med å plugge ut, evnt. be teammedlemmer om å skru ned lyden, og se om det kan hjelpe.

Tusen takk for hjelpen - håper vi finner en løsning på dette!

Lenke til kommentar
Rart at det skjer så ofte da. Om det hadde vært pga andre personer de spiller med, så ville det da ikke skje så ofte.
Jeg tror det er en designfeil i micen fra MS sin side, i hvertfall lite gjennomtenkt konstruktsjon (som vi også finner i selve konsollen :p ) Jeg er på mitt tredje headset nå, og er egentlig ganske forsiktig, heldigvis koster det slikk og ingenting for et nytt.
Lenke til kommentar

Ekko i headset løses enkelt!

Den som ER problemet, er han som IKKE HØRER ekko.

Dvs. i en chatteøkt mellom a b og c, så er a problemet hvis b og c hører ekko.

Det løses enkelt.

Rens pluggen og inngangen for jack-ledningen.

Rensingen løser også problemet med sprakelyd hver gang man kommer borti ledningen.

Major Nelson skriver:

The issue can be easily fixed by having the person in your session who does NOT hear the echo to clean their metal headset plug. I recommend using a cotton swab and alcohol. Remember.. If you hear echo, then it's someone else in the chat session that needs to clean off their metal headset plug.

http://www.majornelson.com/archive/2005/12...voice-echo.aspx

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...