ReMaKc Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eg har hørt mye snakk om at bungie har begynt å lage halo 4 . Er det sant ? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 You tell me. At Halo 4 kommer kan jeg nesten garantere. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 nei, det kommer ikkje .. det var ein triorgi Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 At det kommer nye spill med Halo-navnet, er det liten tvil om. Men det vil ikke komme en oppfølger til Halo 3, slik som det var en oppfølger til Halo 2. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Halo Wars kommer da. Det er absolutt verdt å vente på. Og dette kommer fra en som ikke liker strategispill Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 halo navnet skal vel melkes så serien blir verdt enda mindre enn den allerede er. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 halo navnet skal vel melkes så serien blir verdt enda mindre enn den allerede er. På samme måte som MGS? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 nei, det kommer ikkje .. det var ein triorgi Jaja doktor doogie, det har vi vel alle fått med oss. Men når ble ikke slike utsagn brutt i spillbransjen? Masterchief er for stor pupp til at den ikke skal melkes videre. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Spørsemålet er vel som følger: Vil Bungie tjene mest penger på å lage Halo4 eller ved å lage noe annet? Dersom svaret er Halo4 så kommer Halo4. Så lett er det! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hadde vært fett med et prequel spill hvor du kan ta del i gigantiske slag da de andre Spartan soldatene enda levde.. Tenk å slåss sammen med 30 andre Spartan soldater Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Forstod det slik på Bungie at de ønsket å lage noe annet først, men at det kommer et fjerde Halo-spill er brennsikkert med tanke på hvor bra serien har solgt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kommer nok flere inndirekte oppfølgere, men tror John har fått seg en pause nå! Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kommer det et blir det muligens med navnet Halo 0.Before it all started osv....trur eg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kommer nok ett nytt Halo spill. Men tror ikke det er fortsettelse til Halo 3. Evt. en prequal eller noe lignende. Birger Lenke til kommentar
ReMaKc Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Eg tror bungie vil lage Halo 4 , de kommer til å tjene så sinnsykt viss de satser på det. Den siste filmen på halo 3 legger master chief seg i en slags kapsel , etter det driver skipet deres mot en ny planet . For meg er det nok til at det kanskje blir eit Halo 4. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det kommer ikke ett spill som blir hetende Halo 4. Det kommer heller ikke spill med Master Chief i hovedrollen på en veldig god stund har Bungie sagt. Halo Wars er rundt hjørnet nå, og Bungie skal fremdeles lage spill som har handling i Halo universet. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror kanskje Bungie har planer om å lage en oppfølger til Oni. Bare noe jeg har en følelse for. Eventuelt et nytt spill. De er jo ikke lenger under Microsoft, så de kan gjøre hva de vil. De vil seff tjene en del penger på Halo 4 eller Halo Kart eller et annet Halo-spill, men et spill som fortsetter på Halo-historien tror jeg ikke kommer på en god stund. I år kommer jo Halo Wars som er tiden før Halo 1, og er ikke Peter Jackson i sammarbeid med noen folk for å lage et spill innen Halo-universet? Han pratet vel om et spill som ble fortalt som en film eller noe slikt...noe à la Mass Effect, bare bedre? Hvem vet...Peter Jackson vet...den jævelen.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Haha, halo kart hadde vært noe Hadde glatt kjøpt det, bilkjøring i halo eier jo. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Særlig hvis det hadde vært den samme fysikkmotoren! Da hadde det blitt chopper da! Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Spørsemålet er vel som følger: Vil Bungie tjene mest penger på å lage Halo4 eller ved å lage noe annet? Dersom svaret er Halo4 så kommer Halo4. Så lett er det! Ja er ofte sånn. Men iblandt tenker folk mer enn penger. Jeg så et intervju med skaperen av halo, og han var ikke interessert i å lage noen 4'er uansett. Han følte det ville bli vanskelig å bygge videre på historien etter halo 3, og hadde en sånn "gi seg mens man er på topp"-innstilling. Men jeg tipper likevel det vil komme reklame-slogans som : "from the makers of the halo series!" osv bla bla bla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå