hobo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hellu! Hvis dere går inn på www.matprat.no, så ser dere at de har et sånn "roterende" web ikon i adresselinja - sånn som beveger seg når man refresher siden. Jeg lurer på hvordan man får det til! Jeg har fiksa et web ikon på nettsiden min, som er et bilde jeg på 16x16, som jeg vil at skal kunne utføre en bestemt animasjon når noen refresher siden (eller besøker den da selvfølgelig). Har søkt på nettet, men finner ingenting om animerte web ikoner egentlig.. Fint om dere kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er jo bare en animert gif, ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar
hobo Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Er jo bare en animert gif, ikke noe verre enn det. Hvordan fikser man det? Vet ikke noe om sånt. Fint om du kunne forklare nøye hehe =) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 GIF er et bildeformat, søk på GIF Animator eller noe sånt på Google. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Google-søk som er relevant for deg Lenke til kommentar
hobo Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Google-søk som er relevant for deg Takk for hjelpa! Ble ganske bra syns jeg. Dere kan se her: www.frankberg.no La inn en annen variant på www.frankberg.net Endret 30. januar 2008 av hobo Lenke til kommentar
hobo Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 GIF er et bildeformat, søk på GIF Animator eller noe sånt på Google. Hmm hvorfor blir ikke bildet lagret når man lagrer nettsiden i bookmarks? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hos meg (i Firefox) vises og lagres favorittikonet neste gang jeg besøker siden via favoritten. Med andre ord: Trykk på favoritten du akkurat la til, så løses det sannsynligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå