OV-103 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 En kamerat og jeg har tenkt å sett opp en WLAN, det er ca 100 - 150m imellom husene våre. Problemet er at det er et annet hus i veien, er det mulig for signalene å gå igjennom et hus hvis begge bruker f.eks. en pringles antenne? Jeg kan ikke sette antenna på en stang for å skyte over huset fordi huset mitt ligger ganske lavt i terrenget. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 En kamerat og jeg har tenkt å sett opp en WLAN, det er ca 100 - 150m imellom husene våre. Problemet er at det er et annet hus i veien, er det mulig for signalene å gå igjennom et hus hvis begge bruker f.eks. en pringles antenne? Jeg kan ikke sette antenna på en stang for å skyte over huset fordi huset mitt ligger ganske lavt i terrenget. Du får ihvertfall ikke til dette uten noen form for antenne, mulig det fungerer med pringles boks,.MEN,. sjansen for å lykkes hadde nok vært veldig mye større hvis du hadde hatt mulighet til å få opp en ordentlig antenne med fri sikt til naboen, ellers får dere invitere personen i midten til å være med på laget Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 vent til naboen drar på jobb...stikk opp på taket, og hamre fast en antenne der...enkelt, men sikkert ulovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå