SPiLL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har lyst på et nytt spill til min nye Xbox 360 maskin. Vurderer Assassins Creed. Noen som kan dele erfaringer med det spillet? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Assassins Creed er OK nok det. Men levde longt ifrå opp til forventningane mine. Hvis du vil ha eit morosamt spel med stor frihet, og likar å væra superhelt, anbefalar eg på det sterkaste Crackdown. Ein av 2007s store overraskelsar. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Assassin's Creed er bra det Jeg er i alle fall ganske fornøyd. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Da blir det nok et kjøp. Vurderte Halo 3 også, men tar Assassins Creed først. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vanskelig å ikke bli blaut i buksa når man prøver spillet på en 40" HDTV. Jeg synes også at gameplay var ganske arti, men har bare testet spillet. Tror man lett kan bli påvirket av andres kritikk, så prøv å være litt frisinnet når du spiller det. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eneste problemet er at det er liten variasjon i oppdragene du får. Det er det AC har fått kritikk for, det kan fort bli litt ensformig. Bortsett fra det, er det veldig bra da du har frihet til å gjøre nesten hva du vil. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Vanskelig å ikke bli blaut i buksa når man prøver spillet på en 40" HDTV. Jeg synes også at gameplay var ganske arti, men har bare testet spillet. Tror man lett kan bli påvirket av andres kritikk, så prøv å være litt frisinnet når du spiller det. Bra jeg har en 50" HDTV da Har lest mye bra om spillet så jeg går for et kjøp. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Synes spillet er veldig bra, og grafikken er helt fantastisk Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Meget bra spill med fantastisk grafikk.Løp og kjøp. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Gleder meg til å spille det her ja! Ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg kjøpte spille på mandag å ble ikke så jævlig imponert får si det slik Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 bare litt repetisjon, men ellers fantastisk spill med utrolig grafikk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Som andre her sier, er grafikken til å bli vår i buksene av. Spesielt når man skuer ut over byene fra høgste hold. Og skue ut over byene, det skal man gjøre mye av. Alt for mye. Personlig syn eg heile spillet blir tafatt og kjedelig, men til tross så fullførte eg det for å føle litt valuta for pengene. Endret 30. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kjøpe det igår, og må si de 2 timene jeg har hatt tid til å spille så langt, at jeg er fornøyd enda med min gode gamle 28". Første prior er stash til bilen og Roskilde, så tenke på ny tv=) Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg har aldri hatt problemer med å se cut scenes. Elsker faktisk lange cut scenes i spill. Så lenge atmosfæren er der så vil jeg like det. Endret 30. januar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vanskelig å ikke bli blaut i buksa når man prøver spillet på en 40" HDTV. Jeg synes også at gameplay var ganske arti, men har bare testet spillet. Tror man lett kan bli påvirket av andres kritikk, så prøv å være litt frisinnet når du spiller det. Nesten så jeg gjorde det også. Skrudde på på 100" med HD kabel og det var knall! Spillet var litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Minuset er repetitiv handling, men bortsett fra det er det et veldig engasjerende spill. Friheten er et stort pluss og grafikken trekker heller ikke ned :!: Kan trygt anbefale det! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Et av de beste spillene jeg har spilt. Grafikken er perfekt, og det dritgøy å hoppe og klatre rundt i byene Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er faktisk det beste spillet sammen med gears of war til 360 etter min mening. Skal gjøre mye av det samme, men er i så forskjellige settinger at det blir moro. Også er historien veldig spendende, gled deg til slutten:P For og ikke snakke om den våte drømmen av en grafikk. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Minuset er repetitiv handling, men bortsett fra det er det et veldig engasjerende spill. Friheten er et stort pluss og grafikken trekker heller ikke ned :!: Kan trygt anbefale det! Enig, tror bare det er det der som trekker ned egentlig. Er i grunn et Hate it or love it spill imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå