milkwood Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Sliter med min 9500 bios og for å kunne se hvilken feilmelding jeg får og for å kunne prøve å skifte noen ting i bios trenger jeg et pci skjermkort. Da kan jeg nemlig boote opp med begge skjermkortene slik at jeg faktisk kan se hva som skjer (ødelagt biosen min på 9500 slik at jeg bare ser en svart skjerm. må gjøre det i blinde) hadde vært fint om noen der ute kunne låne bort et pci skjermkort til meg noen timer.... jo nærmere tøyen/hasle jo bedre... kanskje jeg kunne fått opp maskinen min igjen... (fått nytt skjermkort og kjøpt ratt og pedal.. og kona er bortreist en uke... og akkurat NÅ klarte jeg å kjøre kortet i krøfta =) lol Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 synes jeg så noe på forumet her om dagen om at du kunne lage en autoexe.bat fil som flasha biosen for deg, uten at du måtte gjøre noe. du kan jo søke litt rundt på forumet å se om du finner noe. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Tro meg. har søkt... på de fleste ati forum. de fleste fikser det når de bruker flashrom isteden for atiflash, men jeg får altså opp en feilmelding. (klarer å gjøre alt i blinde) men to ting jeg må prøve: 1. skifte noen settings i bios... tør ikke gjøre det uten å se 2. Se hva feilmeldingen sier. vet jeg får en feilmelding, men får å finne ut av den må jeg nesten se hva det står =) Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hadde vært fint om noen der ute kunne låne bort et pci skjermkort til meg noen timer.... jo nærmere tøyen/hasle jo bedre... Tror jeg har et liggende hjemme. Skal sjekke når jeg kommer hjem i kveld. Finner jeg det sender jeg deg en privat melding. (Og jeg jobber i nærheten, så det burde ikke være noe problem...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå