Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøre scooter uten vinterdekk. bot?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! idag fikk jeg endelig testa scootern utn ploba i variatorn.. Men d var bare så vidt jeg merka forskjell.. aksen er noe bedre men toppfarta er den samme :/ Var på verkstede på skola idag å mekka litt. da la jeg merke til at vektene inni klutchen var sikkelig slitte, egentlig skal de vel være runde:P men disse er flat mange steder rundt på ringen :S Er vel ikke bra går jeg ut ifra, så jeg skal bestille nye. Håper på at den kanskje går litt bedre da og ;P

Lenke til kommentar
Hei! idag fikk jeg endelig testa scootern utn ploba i variatorn.. Men d var bare så vidt jeg merka forskjell.. aksen er noe bedre men toppfarta er den samme :/ Var på verkstede på skola idag å mekka litt. da la jeg merke til at vektene inni klutchen var sikkelig slitte, egentlig skal de vel være runde:P men disse er flat mange steder rundt på ringen :S Er vel ikke bra går jeg ut ifra, så jeg skal bestille nye. Håper på at den kanskje går litt bedre da og ;P

Var de slitte første gangen du skrudde opp?

Lenke til kommentar
Hei! idag fikk jeg endelig testa scootern utn ploba i variatorn.. Men d var bare så vidt jeg merka forskjell.. aksen er noe bedre men toppfarta er den samme :/ Var på verkstede på skola idag å mekka litt. da la jeg merke til at vektene inni klutchen var sikkelig slitte, egentlig skal de vel være runde:P men disse er flat mange steder rundt på ringen :S Er vel ikke bra går jeg ut ifra, så jeg skal bestille nye. Håper på at den kanskje går litt bedre da og ;P

Var de slitte første gangen du skrudde opp?

 

 

Ja, jeg trodde da at de skulle være sån:P men det er jo de som blir dratt med sentrifugalkraften å lager fart!? Og hvis de da er så flate, stopper de jo å trille :p?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...