int20h Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lx86 i PowerVM gjør at man kan kjøre x86-kompilerte Linux-applikasjoner på IBMs System p og Power-baserte Unix-maskiner. Les mer Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Er det virkelig noen av HW´s lesere som er interessert i dette? Inbiller meg at ca 99,5% av brukerne her ikke har hørt om IBM Power engang..... Mulig jeg tar feil men.....? Endret 30. januar 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det virkelig noen av HW´s lesere som er interessert i dette? Inbiller meg at ca 99,5% av brukerne her ikke har hørt om IBM Power engang..... Mulig jeg tar feil men.....? Det er faktisk ikke bare gamere som leser her på hw.no Flere driftsansvarlige og de som driver servere og slikt kan synes dette er interresant, men er egentlig ganske enig med deg. Få tilbake hwb.no Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Enig med DukeCoke, tilbake med gamle hwb, så slipper man folk som whiner over at denne artikkelen ikke var om det nyeste feteste skjermkortet som var klokket 250% med en flytende veske fra Pluto kjerne. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det virkelig noen av HW´s lesere som er interessert i dette? Inbiller meg at ca 99,5% av brukerne her ikke har hørt om IBM Power engang..... Mulig jeg tar feil men.....? Jeg har driftet Power servere i flere år, med IBMs egen AIX UNIX, og fulgte ivrig med på hwb.no. (Hvor denne artikkelen hadde havnet for et halvt års tid siden.) Så, ja, jeg er absolutt interessert i slike artikler fortsatt. Må innrømme at jeg også savner hwb.no litt. Ikke fordi artiklene lider av å ligge på hw.no i stedet. Den største forskjellen etter at hwb.no artiklene ble integrert inn i hw.no, er snarere at det faglige nivået på artikkeldiskusjonene har falt. Men hittil er det ikke så ille at jeg ikke kan leve med det Lenke til kommentar
Gahrian Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Legger til min støtte. Svært interessant. Drifter selv flere POWER systemer. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kanskje det kunne vært en idé å legge alle slike nyheter som bare er interessante for noen få i en av sidekolonnene med tydelige navn på hvilken seksjon nyheten er ment for? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Kunne godt tenkt meg ESX for IBM Power6. *ignores lame whiners* Var det en kul setning? :/ EDIT: Har noen IBM RS maskiner stående med AIX. Endret 1. februar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå