John-Abruzzi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hei, jeg er nå ferdig med første året på TIP og skal søke nå søke videre. Jeg har lyst til å jobbe innenfor pyroteknikk og sprenging. Hva burde jeg velge videre om jeg skal jobbe med dette? Jeg kunne også tenkt meg å jobbe med dynamitt og vei og fjell sprenging. Jeg skal ta pyrokurs ved NISS men er ikke gammel nokk enda EDIT: Jeg sjekket jobbfeber.no og fannt ut at skytebas er no for meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge for å utdanne meg til dette, noen som kan hjelpe Endret 30. januar 2008 av Minarelli-Tuning Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hei, jeg er nå ferdig med første året på TIP og skal søke nå søke videre. Jeg har lyst til å jobbe innenfor pyroteknikk og sprenging. Hva burde jeg velge videre om jeg skal jobbe med dette? Jeg kunne også tenkt meg å jobbe med dynamitt og vei og fjell sprenging. Jeg skal ta pyrokurs ved NISS men er ikke gammel nokk enda Jeg sjekket jobbfeber.no og fannt ut at skytebas er no for meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge for å utdanne meg til dette, noen som kan hjelpe Ville vel gått for en type ingeniør, var på bedriftspresentasjon med rakettmotorprodusent i går, der var alle ingeniører. Pyroteknikk blir riktignok litt annerledes, men skulle tro ingeniør var det rette. Endret 30. januar 2008 av smeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå